آمادگی کامل اعضای ستاد سرشماری شهرستان رودبار جنوب جهت اجرای سرشماری


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, خدامراد ناوکی معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان رودبارجنوب از آمادگی کامل اعضای ستاد سرشماری این شهرستان خبر داد.

 

ناوکی با بیان اینکه هماهنگی های لازم درخصوص اجرای هر چه بهتر فرآیند سرشماری نفوس و مسکن به عمل آمده است گفت: تمامی اعضای ستاد سرشماری در شهرستان رودبارجنوب آمادگی کامل را جهت اجرای سرشماری دارند.

 

ناوکی در ادامه با اشاره به اینکه در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۰ تعداد۱۰۴هزار و ۴۲۱ نفر برای رودبارجنوب ثبت شده است افزود: از این تعداد حدود 92 هزارو ۱۲۹ نفر در روستا و بیش از ۱۲ هزار و ۲۲۳ نفر در شهر ساکن بودند.

 

معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان رودبارجنوب اضافه کرد: شهرستان رودبارجنوب در سرشماری فعلی با دو مرکز شهری پارچه ۴۲۰ آبادی ، که ۱۶ پارچه آبادی به صورت نقشه بلوکه هستند توسط ۳۰ مامور سرشماری و با کمک ۶ کارشناس مسئول فنی و اجرای سرشماری خواهد شد.

 

وی در پایان یادآور شد شهرستان رودبارجنوب در زمینه سرشماری اینترنتی هم اکنون در رتبه سوم قرار دارد.


۲۲۲-۲۴