. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17472 تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | 14:17 ب.ظ

با حضور فرماندار جیرفت:

طرح یک وعده غذای گرم مهدکودک ها افتتاح شد/ تصاویر

به گزارش کنارصندل ، فرماندار جیرفت صبح امروز در مراسم افتتاح طرح یک وعده غذای گرم ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: طرح غذای گرم از جهت توجه به نیازهای غذایی کودکان یکی از طرح های بنیادین سازمان بهزیستی در مهدهای کودک به شمار می رود و باعث ایجاد انگیزه برای حضور کودکان در […]

به گزارش کنارصندل ، فرماندار جیرفت صبح امروز در مراسم افتتاح طرح یک وعده غذای گرم ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: طرح غذای گرم از جهت توجه به نیازهای غذایی کودکان یکی از طرح های بنیادین سازمان بهزیستی در مهدهای کودک به شمار می رود و باعث ایجاد انگیزه برای حضور کودکان در مهدهای کودک می شود.

 

وی افزود: توزیع غذای گرم در ۴۰ مهدکودک که در مناطق حاشیه نشینی شهری و روستایی قرار دارند، اجرا می گردد.

 

امینی روش تصریح کرد: در سال ۹۴ برای ۱۲۷۰ نفر مبلغ ۳۲۶ میلیون اعتبار هزینه شده است.

 

فرماندار جیرفت هدف از این طرح را اجرای تغذیه صحیح و تقویت رشد جسمانی و ذهنی کودکان زیر ۶ سال و پیشگیری از سوء تغذیه دانست.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در مناطق حاشیه نشین و روستاها بیشتر با مشکلات مالی و…مواجه هستند این طرح برای این مناطق تعریف شده است و مردم را ترغیب می کند که از امکانات و خدمات مهدکودک ها استفاده نمایند.

 

امینی روش تاکید کرد: ما برای تربیت افرادی مسئولیت پذیر و موفق نیازمند توجه به مهدهای کودک هستیم.

 

وی با اشاره به آموزش های غنی در مهاد کودک افزود : کودکان درسنین مهد کودک در  بهترین سن آموزش و یادگیری هستند که مهد های کودک نقش بسیار مهم و پررنگی در آموزش کودکان در این سنین داشته اند و  چه بسا امروزه داشتن کودکانی باهوش را مدیون این آموزش های پیش از دبستان هستیم.

 

img_7267 img_7277 img_7286 img_7288 img_7293 img_7302 img_7317 img_7318 img_7328 img_7334 img_7335 img_7340 img_7347

 

در این افتتاح نیز معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت ، بخشدار مرکزی ، رئیس مرکز بهداشت، رئیس بهزیستی و کوهستانی  یکی از اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت حضور داشتند.

این طرح با همکاری اداره بهزیستی شهرستان و مرکز بهداشت در حال اجرا می باشد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =