. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17443 تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | 13:22 ب.ظ

فرماندار جیرفت در افتتاحیه سرشماری حضوری نفوس و مسکن:

هرگونه قصور و کوتاهی در بحث سرشماری ، یک خیانت است

به گزارش سایت کنارصندل, مراسم افتتاحیه سرشماری حضوری نفوس و مسکن سال ۹۵ جیرفت صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری جیرفت برگزار شد.     فرماندار جیرفت در افتتاحیه سرشماری حضوری نفوس و مسکن سال ۹۵ جیرفت ،گفت:هرگونه قصور و کوتاهی در بحث سرشماری ، یک خیانت است.   احمد امینی روش فرماندار جیرفت در […]

به گزارش سایت کنارصندل, مراسم افتتاحیه سرشماری حضوری نفوس و مسکن سال ۹۵ جیرفت صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری جیرفت برگزار شد.

 

img_7370

 

فرماندار جیرفت در افتتاحیه سرشماری حضوری نفوس و مسکن سال ۹۵ جیرفت ،گفت:هرگونه قصور و کوتاهی در بحث سرشماری ، یک خیانت است.

 

احمد امینی روش فرماندار جیرفت در ابتدای جلسه، ضمن تسلیت سرور و سالار شهیدان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماموران سرشماری، گفت:قطعا نقش و اهمیت سرشماری بر کسی پوشیده نیست.

 

وی ضمن تشکر از اعضای ستاد سرشماری در اهمیت سرشماری افزود: آمار نقش اساسی در برنامه ریزی کشور دارد و برنامه ریزی پنج ساله شهرستان جیرفت اکنون در گروه همین سرشماری است که شما ماموران انجام خواهید داد و هر گونه قصور در امر سرشماری خیانت به شهر و روستا خواهد بود چرا که اعتبارات تخصیصی بر اساس آمار است.

 

امینی روش از ماموران سرشماری خواست با توجه به اینکه فصل کاشت محصولات کشاورزی است با جدیت و تعهد در امر سرشماری خانوارهای کشاورز شرکت کنند.

 

img_7353

 

وی با تشکر از ماموران سرشماری خانم ،گفت: نقش بانوان در سازندگی کشور برابر نقش مردان است و بانوان در طول تاریخ کشور نشان داده اند نقش اساسی و کلیدی در توسعه و پیشرفت این مملکت داشته اند.

 

 فرماندار جیرفت از خانوارهایی که تا کنون ثبت نام اینترنتی نکرده اند خواست در فرصت چند روزباقی مانده نسبت به سرشماری خانوار خود اقدام کنند و خبر داد که ۷۲هزار نفر تاکنون در سرشماری اینترنتی شهرستان جیرفت شرکت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی در شهرستان آمار خوبی است ، گفت: از همه ی مردم جیرفت تشکر ویژه می کنم ، چرا که رشد و شعور و فرهنگ خودشان را به نمایش گذاشته اند.

 

img_7371

 

در این جلسه محمدحسین شمسه ای معاون فنی هماهنگی سرشماری نیز گفت: زمان مراجعه ماموران سرشماری به درب منازل از ۲۸ همین ماه شروع میشود.

 

وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری کلاسهای ماموران سرشماری گفت: در شهرستان جیرفت از مجموع ۸۶۰ نفر ثبت نامی برای شرکت در امر سرشماری ۲۸۶نفر مصاحبه شدند که ۱۸۴دارای سوابق سرشماری بودند.

 

وی افزود: از مجموع ۱۰۸ نفری که در کلاسهای آموزشی حضور داشتند ۸۵نفر جذب شدند و ۹ نفر بعنوان ذخیره انتخاب شدند.

 

img_7356

 

 شمسه ای ادامه داد: کارشناسان مسول فنی هم ۱۶ نفر هستند و یک نفر بعنوان معاون دوم فنی خواهد بود که این افراد در کرمان آموزش دیدند.

 

 معاون فنی و هماهنگی سرشماری جیرفت گفت: سعی بر آن شده است که انتخاب حوزه سرشماری ماموران سرشماری بر اساس آشنایی با مناطق باشد.

 

 وی خطاب به ماموران سرشماری اظهار داشت: سرنوشت برنامه ریزی شهرستان اکنون در دست شما ماموران است پس با تلاش و سعی و دقت کاری کنید که خانواری از قلم نیفتد و اطلاعات را صحیح و کامل جمع آوری کنید و کد آماری خانوارهایی که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند حتما تحویل بگیرید و ثبت کنید.

 

img_7359 img_7368 img_7362 img_7364 img_7360

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 9 =