. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17482 تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | 21:07 ب.ظ

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

پنج باب مدرسه در بخش مرکزی و جازموریان در رودبار جنوب افتتاح و به بهره برداری رسید/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز شنبه ۲۴ مهر ماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار رودبارجنوب، امام جمعه و تعدادی از اعضای شورای اداری پنج باب مدرسه در بخش مرکزی و بخش جازموریان افتتاح و به بهره برداری رسید.   دکتر محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز شنبه ۲۴ مهر ماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار رودبارجنوب، امام جمعه و تعدادی از اعضای شورای اداری پنج باب مدرسه در بخش مرکزی و بخش جازموریان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

دکتر محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۳۸۰باب مدرسه در شهرستان رودبارجنوب وجود دارد گفت: بهترین مکان برای انجام کار خیر مدرسه است.

 

وی اضافه کرد: بهترین خیرین والدین هستند و این قشر می توانند به عنوان اولین خیرین در زمینه ساخت فضای آموزشی شناخته شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین سامان دهی کادر نیروی انسانی را مهم خواند و بیان داشت تاکنون بیش از ۴۰۰نفر نیروی بومی به کادر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب افزوده شده است.

 

لازم به ذکر است مدارس افتتاح شده جمعا با ۳۰ کلاس درس، و اعتباری افزون بر 37 میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال در فضایی به مساحت ۲۰۴۵ متر مربع به بهره برداری رسیدند.

 

۲۲۲-۴۲۲۲-۱۶۲۲۲-۲۰۲۲۲-۲۱۲۲۲-۷۲۲۲-۹

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دوازده =