. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 17494 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 | 06:58 ق.ظ

طرح جامع فرودگاه جیرفت نهایی شد

  به گزارش کنارصندل ،نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس،گفت:با نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت،فرودگاه این شهر به فرودگاه هایی می پیوندد که تمام امور آن به صورت مدون در اهداف کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت تعریف خواهد شد.   یحیی کمالی پور از نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت خبرداد و گفت: […]

۱۳۹۵۰۶۱۶۱۰۰۶۴۲۷۱۳۸۵۷۸۶۷۴

 

به گزارش کنارصندل ،نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس،گفت:با نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت،فرودگاه این شهر به فرودگاه هایی می پیوندد که تمام امور آن به صورت مدون در اهداف کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت تعریف خواهد شد.

 

یحیی کمالی پور از نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت خبرداد و گفت: از این تاریخ به بعد تمام اقدامات توسعه ای و فناوری و ایجاد تاسیسات در راستای این طرح جامع صورت خواهد گرفت.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:با نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت ،فرودگاه این شهر به فرودگاه هایی می پیوندد که تمام امور آن به صورت مدون در اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تعریف خواهد شد.

 

وی افزود: بازنگری طرح جامع فرودگاه جیرفت ۷ مرحله دارد و برای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نقشه راه است.

 

کمالی پور با بیان اینکه همه فرودگاه‌ها طرح جامعی دارند که بر اساس استانداردها و تعاریف هر ۵ سال تعریف می‌شود، گفت: مطالعات طرح جامع فرودگاهی با توجه به شرایط جدید فرودگاه از لحاظ مسافر، بار و پرواز انجام می‌شود که به عنوان نقشه راه اصلی توسعه فرودگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح جامع فرودگاه شهرستان جیرفت جنوب استان کرمان را پوشش می دهد و تمامی اقدامات باید به تایید سازمان هواپیمایی رسیده و در راستای اهداف و استانداردهای کشور باشد./

 

پایان پیام/.

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    سلام جناب کمالی پور کاش یک کم به فکر تعدد پروازها بودید آیا خوب می دانید که علاوه بر بی نظمی پرواز دوشنبه ها می خواهند پرواز پنجشنبه های جیرفت را هم به ایرانشهر منتقل کنند یا خیر لطفا چاره ای بیندیشید حاجی جان طرح جامع فروگاه پیشکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =