طرح جامع فرودگاه جیرفت نهایی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

۱۳۹۵۰۶۱۶۱۰۰۶۴۲۷۱۳۸۵۷۸۶۷۴

 

به گزارش کنارصندل ،نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس،گفت:با نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت،فرودگاه این شهر به فرودگاه هایی می پیوندد که تمام امور آن به صورت مدون در اهداف کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت تعریف خواهد شد.

 

یحیی کمالی پور از نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت خبرداد و گفت: از این تاریخ به بعد تمام اقدامات توسعه ای و فناوری و ایجاد تاسیسات در راستای این طرح جامع صورت خواهد گرفت.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:با نهایی شدن طرح جامع فرودگاه جیرفت ،فرودگاه این شهر به فرودگاه هایی می پیوندد که تمام امور آن به صورت مدون در اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تعریف خواهد شد.

 

وی افزود: بازنگری طرح جامع فرودگاه جیرفت ۷ مرحله دارد و برای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نقشه راه است.

 

کمالی پور با بیان اینکه همه فرودگاه‌ها طرح جامعی دارند که بر اساس استانداردها و تعاریف هر ۵ سال تعریف می‌شود، گفت: مطالعات طرح جامع فرودگاهی با توجه به شرایط جدید فرودگاه از لحاظ مسافر، بار و پرواز انجام می‌شود که به عنوان نقشه راه اصلی توسعه فرودگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح جامع فرودگاه شهرستان جیرفت جنوب استان کرمان را پوشش می دهد و تمامی اقدامات باید به تایید سازمان هواپیمایی رسیده و در راستای اهداف و استانداردهای کشور باشد./

 

پایان پیام/.