دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان +جزئیات


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

photo_2016-09-17_07-17-26

 

به گزارش کنارصندل ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ادامه دیدارهای کاری خود در نشستی صمیمی با دکتر جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و معاونینشان دیدار و چالشهای بودجه ای و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را بررسی کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به قول مساعد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برای برطرف شدن مشکلات مطرح شده افزود: در راستای نگرشهای توسعه محور استاندار کرمان برای ارتقاء سطح زندگی مردم جنوب کرمان و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید از این پس در طرحهای اقتصادی جنوب کرمان پیوست فرهنگی خواهیم داشت.

 

حسین اسحاقی با بیان اینکه در این دیدارگفتمان سازی در خصوص پیوست فرهنگی مطرح شد اظهار داشت: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید واگذاری تصدی ها است که در این دیدار مطرح شد.

 

وی ادامه داد: قول مساعد رئیس سازمان مدیریت در دادن بودجه برای ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری در جهت سیاست کاری دولت برای رونق بیشتر به کارها در جنوب کرمان انجام شد.

 

وی بیان داشت: امید است با نگرش خوب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مشکلات فرهنگی و هنری جنوب کرمان رفع شود.

 

انتهای پیام/.