از آبان ماه سال جاری تسهیلات مسکن روستایی جذب می شود/تأکید دولت بر ضمانت زنجیره ای در پرداخت این تسهیلات


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،فرماندار عنبرآباد خبر داد:از آبان ماه سال جاری تسهیلات مسکن روستایی جذب می شود محمد حجتی پور فرماندار این شهرستان درجلسه ی برنامه ریزی و هماهنگی جذب اعتبار تسهیلات مسکن روستایی سال ۹۵،از اجرایی شدن روند پرداخت این تسهیلات از آبانماه سال جاری خبر داد.

 


حجتی پور بیان داشت: سقف وام ۱۵ میلیون تومانی با رشد سه و ۵ میلیون تومانی به ۱۸ و ۲۰ میلیون تومان افزایش  یافت.

 


وی افزود:علیرغم اقدامات خوبی که در زمینه ی مسکن روستایی صورت گرفته است،هنوز هم مشکلاتی در زمینه ی بازسازی و بهسازی مسکن در روستاهای این شهرستان وجود دارد که انتظار می رود با پرداخت تسهیلات جدید بخش عظیمی ازمشکلات روستائیان شهرستان در زمینه ی مسکن مرتفع گردد.

 


وی با اشاره به مشکل عمده ی پرداخت تسهیلات به مردم در بحث ضمانت ها عنوان کرد: تأکید دولت بر ضمانت زنجیره ای در پرداخت این تسهیلات است که این مهم در شورای بانک ها نیز مطرح و مراتب از طریق برگزاری همایش دهیاران و شوراهای اسلامی در دو بخش مرکزی و جبالبارزجنوبی به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

 


وی ابراز امیدواری کرد که از آبانماه سال جاری پرداخت این تسهیلات آغاز و مردم به صورت ضمانت زنجیره ای از این تسهیلات بهره مند شوند.

 


در ادامه حسین مسلمی مهنی رئیبس بنیاد مسکن شهرستان عنبرآباد میزان این تسهیلات را در زمینه بهسازی به مبلغ ۱۸۰میلیون ریال و بازسازی به میزان ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری بانک های عامل هرچه سریعتر روند معرفی مردم به بانک ها و پرداخت تسهیلات آغاز گردد.