. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17610 تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 | 19:33 ب.ظ

شهرستان فاریاب همچنان در رتبه دوم سرشماری اینترنتی در استان کرمان است

به گزارش سایت کنارصندل, یوسف میرشکاری سلیمانی معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تا صبح روز سه شنبه ۲۷ مهرماه ، ۸هزار و ۲۰۰خانوار ۲۹هزار نفر در سرشماری اینترنتی شرکت کردند و درصد مشارکت مردم شهرستان فاریاب از مرز ۸۶ درصد گذشت. وی افزود: مردم […]

به گزارش سایت کنارصندل, یوسف میرشکاری سلیمانی معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تا صبح روز سه شنبه ۲۷ مهرماه ، ۸هزار و ۲۰۰خانوار ۲۹هزار نفر در سرشماری اینترنتی شرکت کردند و درصد مشارکت مردم شهرستان فاریاب از مرز ۸۶ درصد گذشت.

وی افزود: مردم شهرستان فاریاب همکاری خوبی با ستاد سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان داشتند.

میرشکاری سلیمانی بیان کرد: خوشبختانه در مرحله اول طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن که به صورت اینترنتی برگزار شد، با همکاری فرماندار محترم ،معاون سیاسی ، بخشداران ، کارکنان بخشداریها ،دهیاران ،شوراهای اسلامی ،ادارات ونهادها ،مأمورین سرشماری و اعضای ستاد سرشماری ،مردم شهرستان با مشارکت بسیار خوبی که داشتند باعث کسب رتبه دوم سرشماری اینترنتی در استان شدند .
معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فاریاب در پایان گفت: از ظرفیت های مختلف برای تسهیل در ثبت نام اینترنتی مردم شهرستان در طرح سرشماری استفاده شده، به طوری که هم اکنون ثبت نام در تمامی ادارات و نهادهای وستاد سرشماری شهرستان به صورت رایگان انجام می شود.
وی با تقدیر از همکاری مردم شهرستان فاریاب اظهار داشت: بدون تردید مشارکت پرشور مردم در طرح سرشماری به توسعه شهرستان کمک می کند و باید از همکاری شهروندان فاریابی در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.
%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%b4%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b4%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-20161019_192026

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =