کسب رتبه های برتر در سطح استان و کشور توسط ورزشکاران رودباری نشان از استعداد و توانمندی بالای آنهاست


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، اسماعیل ساردوئی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبارجنوب در جلسه شورای ورزش این شهرستان، برنامه ریزی و توجه ویژه به استعدادهای ورزشی را مهم و ضروری عنوان کرد.

وی برنامه ریزی مدون و بلند مدت در راستای پرورش و شکوفا سازی توانمندی های جوانان ورزشکار را یک اصل عنوان کرد و بیان داشت:جوانان ما نیاز به انگیزه و امکانات دارند و تنها، پول خرج کردن عامل توسعه ورزش و تربیت بدنی در جامعه نیست.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبارجنوب نهادینه کردن ورزش و توجه به این حوزه را عامل سلامت روانی و جسمی شهروندان بیان کرد و وضعیت ورزش و تربیت بدنی را در شهرستان رودبارجنوب مطلوب ارزیابی کرد.

وی گفت: با وجود کاستی های فروان در این شهرستان، جوانان ورزشکار زیادی هستند که توان رقابت با ورزشکاران سایر شهرها را دارند.

وی کسب مقام و رتبه های برتر در سطح استان و کشور را توسط ورزشکاران رودباری را نشان از استعداد و توانمندی بالای آنها دانست.

ساردوئی قرار گرفتن تیم های ورزشی فوتبال، والیبال، جودو به همراه وشوو در میان ۱۰ تیم برتر استان را قابل تقدیر دانست و استفاده از حامیان مالی و اسپانسر های توانمند را برای توسعه ورزش لازم برشمرد.

dsc00398

dsc00399

dsc00400

dsc00401

dsc00402