اجرای برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

img_20161020_134247

 

به گزارش کنارصندل ، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت جلسه ای را پیرامون برنامه های بسیج دانشجویی با دکتر ناصر برومند رئیس دانشگاه جیرفت، حضرت حجه الأسلام والمسلمین شاهرخی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و جمعی از مسئولین این دانشگاه برگزار گردید.

 

کیوان محمودی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش گفت: امام حسین (ع) رسالت الهی خود را برای اسلام و مسلمانان جهان با نثار خون پاک خود به ودیعه گذاشت و این راه برای ما ادامه دارد و هر یک از دانشجویان ما با الگو برداری از سیره و راه این ائمه اطهار می توانند به صراط مستقیم دست پیدا کنند.

 

وی افزود: انتظار برای ولی عصر مهدی موعود (عج) یک افتخار است و ما بسیجیان سلحشور زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهیم بود و حرکت در این راه مستلزم همکاری های ارزنده دانشگاه جیرفت می باشد.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت بیان کرد: بسیج دانشجویی جیرفت در سال ۹۴ و ۹۵ به عنوان اسوه و الگو در منطقه و همچنین سپاه ثارالله شده است و این باعث افتخار است برای مجموعه مقدس بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت که همه ی ما قدردان زحمات دانشجویان عزیز بسیجی خواهیم بود.

 

محمودی با اشاره به کسب رتبه برتر بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت در جشنواره مالک اشتر گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت یکی از پایگاه های موفق شهرستان می باشد و باید قدردان تلاش های این دانشجویان بود.

 

وی ایجاد حوزه مقاومت در دانشگاه جیرفت را در اولویت اصلی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت عنوان کرد و اظهار داشت: تفکر بسیجی این است که یک بسیجی بیاید و به آحاد مردم خدمت کند و امروزه این تفکر در بین بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت به خوبی قابل لمس است.

 

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در جمع مسئولین دانشگاه جیرفت گفت: تعامل و همکاری در راستای تحقق فرامین مقام معظّم رهبری مدظله العالی در بسیج دانشجویی و دانشگاه جیرفت یکی از اولویت های اصلی ما خواهد بود و در این زمینه فعالیت های بسیار ارزشمندی صورت گرفت است.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ضمن تأکید بر تعامل بسیج دانشجویی با دانشگاه گفت: یکی از عوامل موفقیت بسیج دانشجویی در دانشگاه جیرفت وجود تعامل و وحدت بین مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی می باشد.

 

ایشان در این جلسه اظهار داشتند: جلسه شورای فرهنگی در دانشگاه ها با حضور و محوریت بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت برگزار می گردد و این مقوله مهم باعث همکاری صمیمانه و تعامل سازنده با دانشگاه ها خصوصاً همکاری صادقانه نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری در جهت پیشبرد اهداف مقدس بسیج دانشجویی خواهد بود.

 

وی مواردی را در این جلسه از قبیل تخصیص یک بورد به بسیج دانشجویی که نشریات و اطلاعیه های خود را در معرض دید عموم دانشجویان و دانشگاهیان قرار دهند، بحث شرکت در اردوی راهیان نور و اردوهای جهادی، طرح ولایت، اردوهای سیلاحتی و زیارتی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نشست ها و همایش ها را نیز مطرح کردند که با استقبال گرم مسئولین دانشگاه جیرفت رو به رو شدند. 

 

در ادامه کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و دکتر ناصر برومند رئیس دانشگاه جیرفت از بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت به عنوان پایگاه نمونه منتخب جشنواره مالک اشتر در استان کرمان، تقدیر کردند

 

. دکتر برومند ضمن قدردانی از مسئولین بسیج دانشجویی خواهران و برادران دانشگاه بیان کرد: تلاش و برگزاری برنامه های متنوع باعث موفقیت شما در جشنواره مالک اشتر شده که این برنامه ها باید ادامه داشته باشد.

 

در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس و هدایایی از مسئولین بسیج دانشجویی برادران و خواهران دانشگاه جیرفت قدردانی شد.