. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 17706 تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1395 | 21:01 ب.ظ

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان:

ایران لبریز از فعالیت های رضوی برای ترویج معارف رضوی شده است

  به گزارش کنارصندل ،مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: با حضور سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا در مشهد مقدس جشنواره رضوی ملی شد و با انتخاب جشنوارههای فرهنگی و هنری رضوی توسط استانها ایران لبریز از فعالیت های رضوی برای ترویج معارف رضوی شده است.   فرشید فلاح در […]

img_20161020_195011

 

به گزارش کنارصندل ،مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان گفت: با حضور سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا در مشهد مقدس جشنواره رضوی ملی شد و با انتخاب جشنوارههای فرهنگی و هنری رضوی توسط استانها ایران لبریز از فعالیت های رضوی برای ترویج معارف رضوی شده است.

 

فرشید فلاح در آیین اختتامیه همایش ملی علمی پژوهشی گفتمان خانواده در فرهنگ رضوی جنوب کرمان ضمن تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان که کار خود را با یاد امام هشتم شروع کرده است ، افزود: در سالهای اخیر جشنواره رضوی مرز های کشور را در نوردیده است و در کشورهای بسیاری در حال برگزاری است.

 

وی اظهار داشت: از ٢٢ سال گذشته تا کنون مردم کرمان به دوستی اهل بیت شهره اند ، و این مردم عشقشان را با وقف املاک بیشتری نسبت به مردم سایر جاهای کشور نشان داده اند و الگوی خادم بودن را ارائه کرده اند.

 

وی با بیان اینکه شعر آمیخته با زندگی مردم جیرفت است بیان داشت: این شهر شعرای خوش قریحه ای به جامعه فرهنگی و هنری تقدیم کرده است.

 

وی ادامه داد: امام رضا(ع) عشق و مرکز مهربانی ایران است و جشنواره رضوی به این مناسبت آغاز شده است.

 

وی افزود: امروز هنگامه کیفیت افزایی است و در کنار این جشنواره اتاق فکری برای شخصیت های برجسته و نخبگان تشکیل می شود تا برنامه ریزی شود که چه باید بکنیم تا فرهنگ رضوی به زندگی مردم وارد شود.

 

وی ادامه داد: باید علاوه بر کار عاشورایی فرهنگ رضوی و کار در زمینه رضوی هم به زندگی مردم وارد شود. وی عنوان نمود: جیرفت شهر دانشگاهی است و این ظرفیت علمی برای این همایش علمی و پژوهشی مناسب است .

 

وی با بیان اینکه از مهر ماه امسال ٣١ جشنواره دانشجویی رضوی آغاز شده است اظهار داشت: همه مردم می توانند خادم رضوی شوند چنانکه امسال ۵٠٠ هزار نفر در کشور به تولید اثر پرداخته اند که رقم بالایی است.

 

img_7506

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =