. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17730 تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1395 | 21:58 ب.ظ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد:

جنوب کرمان نیازمند تشکیل ستاد تسریع در پروژه‌های صنعتی است/بانک صنعت و معدن نیز نیاز ضروری منطقه است

  به گزارش کنارصندل ، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این منطقه به لحاظ خشکسالی‌های اخیر نیز از رونق تولید کشاورزی عقب افتاده‌ است، گفت: جنوب کرمان نیازمند تشکیل ستاد تسریع در پروژه‌های صنعتی است.   یحیی کمالی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد […]

img_20161020_213417

 

به گزارش کنارصندل ، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این منطقه به لحاظ خشکسالی‌های اخیر نیز از رونق تولید کشاورزی عقب افتاده‌ است، گفت: جنوب کرمان نیازمند تشکیل ستاد تسریع در پروژه‌های صنعتی است.

 

یحیی کمالی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی  جنوب کرمان اظهار داشت: جنوب کرمان از روند توسعه عقب افتاده است.

 

وی با بیان اینکه این منطقه به لحاظ خشکسالی‌های اخیر نیز از رونق تولید کشاورزی عقب افتاده است، تصریح کرد: برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی باید در بخش صنعت فعالیت‌های عمده‌ای در این منطقه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد انجام شود.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط امروز برای توسعه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: جنوب کرمان نیازمند تشکیل ستاد تسریع در پروژه‌های صنعتی است.

 

وی با بیان اینکه جنوب کرمان بهشت معادن است، عنوان کرد: اما بسیاری از این معادن اکتشاف نشده و گمنام مانده‌اند که باید اکتشاف شده تا در جذب سرمایه موفق باشیم.

img_20161020_213423

کمالی پور با اشاره به اینکه این منطقه نیاز به تحقق خط اعتباری ویژه برای صنایع فراوری است، افزود: می‌طلبد  شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان استقرار پیدا کنند تا بتوانند مشکلات صنعتی خود را برطرف کنند.

 

وی با اشاره به شرایط ویژه جنوب کرمان در زمینه صنعتی بیان کرد: بانک صنعت و معدن نیز نیاز ضروری منطقه است

 

. نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالا رفتن قیمت پایه زمین در شهرک‌های صنعتی باعث مشکلاتی برای سرمایه گذاران شده است و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود، گفت: باید دغدغه مردم را در زمینه تولید سیب زمینی، پیاز و غیره را برطرف کنیم چرا که اقتصاد این منطقه کشاورزی است.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =