. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17650 تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1395 | 08:14 ق.ظ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد خبر داد:

خیرین هزینه تحصیلی و پوشاک ۳۰ دانش آموز در شهرستان را به عهده گرفتند

به گزارش سایت کنارصندل، یداله سالاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد به خبرنگار ما گفت: به همت اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد تنی چند از خیرین با حضور در این شهرستان, به کودکان شبه خانواده کمک کردند و هزینه تحصیلی و پوشاک ۳۰ دانش آموز در شهرستان را به عهده گرفتند. سالاری به مشارکت های مردمی […]

به گزارش سایت کنارصندل، یداله سالاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد به خبرنگار ما گفت: به همت اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد تنی چند از خیرین با حضور در این شهرستان, به کودکان شبه خانواده کمک کردند و هزینه تحصیلی و پوشاک ۳۰ دانش آموز در شهرستان را به عهده گرفتند.

سالاری به مشارکت های مردمی اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی و ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به افراد معلول و اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه،‌ همچنین به لحاظ حمایت خداپسندانه ،سازمان بهزیستی اقدام به جلب و جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی از افراد خیر و مردم نیکوکار نموده است و همواره خود را موظف داشته تا با سازماندهی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب،‌ زمینه گسترش و تعمیق مشارکتهای مردم را فراهم سازد.

وی بیان داشت : اطلاع رسانی جهت افزایش آگاهی مردم از مقوله بهزیستی و رفاه اجتماعی و ضرورت مشارکت آنان به منزله یک وظیفه انسانی، دینی،‌ عاطفی و اجتماعی است.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۴

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =