ذرت منطقه جنوب کرمان در بورس عرضه می‌شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، ظهر امروز ۲۹ مهر ماه نشستی پیرامون برداشت ذرت جنوب کرمان و عرضه آن در بورس کالاهای کشاورزی با حضور نماینده بورس کالاهای کشاورزی کشور و معاون شرکت پشتیبانی امور دام کشور در جیرفت برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب در این نشست اظهار داشت: در راستای رفع مشکل مطالبات سال گذشته صاحبان کارخانه‌های ذرت خشک‌کن منطقه جنوب کرمان مقرر شد، ذرت تولیدی جنوب کرمان و پنج استان دیگر با توجه به کیفیت بالایی که دارد امسال در بورس عرضه شود.

محمدرضا واحدی افزود: از مجموع قیمت یک هزار و ۳۶ تومان برای هر کیلو ذرت، مبلغ دو سوم آن طی مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت پرداخت شده و یک سوم باقی مانده نیز پس از مبادله آن در بورس در فرجه زمانی حداکثر دو ماهه به حساب کشاورز واریز می‌شود.

وی عنوان کرد: از کشاورزان درخواست داریم از فروختن ذرت تولیدی خود به دلالان و واسطه‌ها با قیمت کمتر از این مبلغ جدا خودداری کنند.

download-3