۲۳۶ طرح اقتصادمقاومتی در جیرفت اجرا شده است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، معاون سیاسی فرمانداری جیرفت گفت:۲۳۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش خصوصی با اعتبار ۸۵۰۰میلیارد ریال با اشتغالزایی چهار هزار و ۴۸۰ نفر در جیرفت طی دو سال گذشته تا کنون صورت گرفته است.

 

محمود سالاری روز پنجشنبه در نشست ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون وزیر صنعت معدن تجارت در شهرک های صنعتی و مدیرعامل شهرک های صنعتی کرمان در جیرفت، افزود: در بخش دولتی در این شهرستان ۷۷ طرح در حال اجرا می باشد.

 

وی بیان کرد: یکی از سیاست های اصلی استاندار کرمان در بدو آغاز بکار خود مشارکت بخش خصوصی بود که با طرح مثلث توسعه در این زمینه گام های خوبی برداشته شد.

 

وی با اشاره به نام گذاری سال به نام اقتصادمقاومتی اقدام و عمل گفت: استاندار کرمان در این زمینه با تلاش جهادی عملکردی خوبی داشته است و همه فرمانداری های منطقه جنوب کرمان در این مسیر حرکت می کنند.

 

معاون سیاسی فرمانداری جیرفت خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به اقتصاد خرد و بنگاه های کوچک است و باید در این زمینه تلاش جهادی انجام داد. وی اظهار کرد: با توجه به گسترش شهرستان جیرفت و محوریت این شهرستان بعنوان پیشانی جنوب کرمان نیاز به احداث شهرک صنعتی شماره ۳ را داریم لذا امیدواریم با مساعدت رییس شهرک های صنعتی کشور این مهم میسر شود.

 

وی ادامه داد: یکی از نیازهای دیگر این منطقه راه اندازی نواحی صنعتی در بخش هاست لذا اگر این مهم محقق شود به شعار سال جامعه عمل پوشاندیم.

 

img_20161020_213423 img_20161020_213420 img_20161020_213358 img_20161020_213426