. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 17763 تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 | 13:22 ب.ظ

فرماندار جیرفت خبر داد:

۱۵۰هزار جیرفتی در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند

  به گزارش کنارصندل ، فرماندار جیرفت خبر داد:۱۵۰هزار و ۱۱۶جیرفتی در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند. وی با بیان اینکه حدود ۴۷ درصد مردم جیرفت  در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند ،افزود: مردم عزیز  جیرفت استقبال خوبی از سرشماری اینترنتی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.   وی ادامه داد: مردم شهرستان جیرفت در […]

contentimages_23862

 

به گزارش کنارصندل ، فرماندار جیرفت خبر داد:۱۵۰هزار و ۱۱۶جیرفتی در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۴۷ درصد مردم جیرفت  در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند ،افزود: مردم عزیز  جیرفت استقبال خوبی از سرشماری اینترنتی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی ادامه داد: مردم شهرستان جیرفت در تمامی عرصه ها با مسئولین  تعامل وهمکاری داشته اند و در این کار بزرگ نیز سربلند شدند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت گفت: سرشماری حضوری نفوس و مسکن نیز از ۲۸ مهرماه آغاز شده است  که مراجعه ماموران سرشماری به منازل از این تاریخ انجام می شود که انتظار می رود تا مردم در این مرحله هم با آمارگیران همکاری داشته باشند.

 

امینی روش خاطرنشان کرد: ۸۶۰ نفر به عنوان مامور سرشماری در شهرستان جیرفت ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸۶ نفر آنها برای مصاحبه دعوت شدند که ۱۸۴ نفر آنها سابقه سرشماری در سنوات گذشته را دارا بودند.

 

وی ادامه داد: ۸۵ نفر از مجموع ۱۰۲ نفری که به عنوان مامور سرشماری در کلاس های آموزشی شهرستان جیرفت شرکت کرده بودند جذب و ۹ نفر هم به عنوان نیروی ذخیره انتخاب شدند.

 

امینی روش خاطرنشان کرد: ۱۶ کارشناس مسئول فنی در امر سرشماری نفوس مسکن شهرستان جیرفت همکاری می کنند.

 

وی در پایان گفت:  امیدواریم همه ی مردم و مسئولین نهایت همکاری را با مامورین سرشماری داشته باشند که  یک آمار واقعی و خوب از شهرستان ارائه شود.

 

پایان پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =