. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17788 تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 | 23:24 ب.ظ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت: داشتن روحیه انقلابی، عامل موفقیت فعالیت های فرهنگی است

به گزارش سایت کنارصندل, حجت الاسلام جعفر نیک نفس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت با اشاره به اهمیت روحیه جهادی جهت حرکت در عرصه جنگ نرم، گفت: داشتن روحیه انقلابی، عامل موفقیت فعالیت های فرهنگی است و گمراه نشدن از کشتی انقلاب نیازمند حرکت در مسیر ولایت فقیه است. وی افزود: حضرت امام […]

به گزارش سایت کنارصندل, حجت الاسلام جعفر نیک نفس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت با اشاره به اهمیت روحیه جهادی جهت حرکت در عرصه جنگ نرم، گفت: داشتن روحیه انقلابی، عامل موفقیت فعالیت های فرهنگی است و گمراه نشدن از کشتی انقلاب نیازمند حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

وی افزود: حضرت امام رضوان الله علیه جمله معروفی دارند که می فرمایند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
حجت الاسلام نیک نفس با اشاره به اینکه این جمله دارای مفاهیمی عمیق و قابل تامّلی است، بیان کرد: همانگونه که امام حسین علیه السلام فلسفه قیام خود را اصلاح دین اسلام عنوان کرد، امروزه نیز نام و هدف آن حضرت، موجب حفظ و بقای دین اسلام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت عنوان کرد: وقتی که فضای جامعه محرّمی می شود، آنچنان شوری در میان مردم برپا می شود که وصف ناشدنی است و این نشان از عظمت امام حسین علیه السلام و حقانیت اسلان ناب دارد.
به گفته وی اربعین نیز شکوه با عظمتی را به رخ می کشد که حتی در طول تاریخ کم نظیر است اما متاسفانه دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ کردن مسیر حق و حقیقت هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام نیک نفس بیان داشت: همچنان که دشمنان اسلام در طول تاریخ شکست خورده اند در ادامه نیز اینچنین خواهد بود چنانچه طبق آیه قرآن، پابرهنگان بر دشمنان حق پیروز می شوند. وی اظهار داشت:همه ما نیز به اندازه توان و جایگاهی که داریم باید تلاش خود را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی به کار بگیریم.

حجت الاسلام نیک نفس خاطرشان کرد: امروزه باید همه دغدغه مندان فرهنگی با رویکرد جهادی وارد عرصه جنگ نرم شوند چراکه شرط موفقیت، هزینه کردن و تلاش بی وقفه است. وی ابراز داشت: داشتن روحیه انقلابی، عامل موفقیت فعالیت های فرهنگی است و گمراه نشدن از کشتی انقلاب نیازمند حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

halil20151221354272

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =