. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17790 تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 | 10:11 ق.ظ

فرماندار فاریاب خبر داد:

مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم شهرستان فاریاب در سرشماری اینترنتی

به گزارش سایت کنارصندل، علی نیک نفس فرماندار و رئیس اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فاریاب بیان کرد: در آخرین روز سرشماری اینترنتی ، ۹هزار و ۴۷۹خانوار و جمعیت بیش از  ۳۳هزار نفر در سرشماری اینترنتی شرکت کردند و صد در صد مشارکت را ثبت کردند. نیک نفس گفت:مردم شهرستان فاریاب همکاری خوبی با […]

به گزارش سایت کنارصندل، علی نیک نفس فرماندار و رئیس اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فاریاب بیان کرد: در آخرین روز سرشماری اینترنتی ، ۹هزار و ۴۷۹خانوار و جمعیت بیش از  ۳۳هزار نفر در سرشماری اینترنتی شرکت کردند و صد در صد مشارکت را ثبت کردند.

نیک نفس گفت:مردم شهرستان فاریاب همکاری خوبی با ستاد سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان داشتند.

وی افزود:خوشبختانه در مرحله اول طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن که به صورت اینترنتی برگزار شد،  با همکاری معاون سیاسی ، بخشداران ، کارکنان بخشداریها ،دهیاران ،شوراهای اسلامی ،ادارات ونهادها ، و تلاش های شبانه روزی معاون فنی سرشماری، اعضای ستاد ومأمورین سرشماری شهرستان با  مشارکت بسیار خوبی  که مردم داشتند رتبه دوم سرشماری اینترنتی در استان را کسب کردیم.
فرماندار فاریاب با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از سوم مهرماه با زنگ سرشماری در مدارس شهرستان و همزمان با سرسر کشور آغاز شد اظهار داشت: در روزهای اول سرشماری اینترنتی شهرستان فاریاب در رتبه ۲۲ استان بود و با همتی که مردم ، مسئولان و ستاد سرشماری شهرستان داشتند، شاهد افزایش حضور و مشارکت در این عرصه بودیم به گونه ای که شهرستان فاریاب رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن  اظهار داشت: استناد دستگاههای دولتی و اجرایی جهت تخصیص اعتبارات و افزایش یا کاهش بودجه و اعتبار، آمار سال ۹۵ خواهد بود که تاثیر به سزایی در توسعه، عمران و انجام خدمات در شهر دارد.
نیک نفس با تاکید بر نقش و جایگاه برنامه ریزی دقیق و منسجم بر پایه آمار و اطلاعات جامع و دقیق به منظور بهبود شرایط زندگی خانوارها،تصریح کرد: روش الکترونیکی منجر به کاهش فرم های کاغذی، افزایش سرعت استخراج و انتشار نتایج سرشماری می شود که این موضوع بسیار قابل توجه است و در آینده می تواند جایگزین روش های قدیمی شود.
 
فرماندار فاریاب در پایان با تأکید بر اینکه سرشماری سال جاری برای شهرستان اهمیت دارد و آمار و ارقام دریافتی برای برنامه ریزی، دریافت امکانات و اختصاص اعتبار در شهرستان تأثیرگذار است، گفت: ثبت نام حضوری از ۲۸ مهر تا ۲۸ آبان سال جاری اجرا می شود و مأموران سرشماری به درب منازل تمامی خانوارها مراجعه می کنند.

یوسف میرشکاری سلیمانی معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فاریاب نیز گفت: از ظرفیت های مختلف برای تسهیل در ثبت نام اینترنتی مردم شهرستان در طرح سرشماری استفاده شده، طی زمان سرشماری اینترنتی درتمامی ادارات و نهادها وستاد سرشماری شهرستان ثبت نام به صورت رایگان انجام می شد.
وی با تقدیر از همکاری مردم شهرستان فاریاب اظهار داشت: بدون تردید مشارکت پرشور مردم در طرح سرشماری به توسعه شهرستان کمک می کند و باید از همکاری شهروندان فاریابی در این زمینه تشکر و قدردانی می کنیم.
 
img-20161023-wa0016

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =