. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 17917 تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | 20:07 ب.ظ

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خبر داد:

قاتلی که دانشجوی کرمانی را در جیرفت به قتل رسانده بود دستگیر شد

به گزارش سایت کنارصندل، دادخداد سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتل دانشجوی کرمانی خبرداد و گفت: با تلاش و پیگیری ماموران اداره کل اطلاعات یکی از متهمان تحت تعقیب که ۱۵ اسفند سال ۹۴ در شهر جیرفت اقدام به قتل معین کاظمی کرده بود، دستگیر و تحویل دادستانی شد. سالاری گفت: در […]

به گزارش سایت کنارصندل، دادخداد سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتل دانشجوی کرمانی خبرداد و گفت: با تلاش و پیگیری ماموران اداره کل اطلاعات یکی از متهمان تحت تعقیب که ۱۵ اسفند سال ۹۴ در شهر جیرفت اقدام به قتل معین کاظمی کرده بود، دستگیر و تحویل دادستانی شد.

سالاری گفت: در ادامه اقدامات قضایی و اطلاعاتی هفته‌های گذشته در جنوب استان کرمان، با تلاش و پیگیری ماموران اداره کل اطلاعات یکی از متهمان تحت تعقیب که ۱۵ اسفند سال ۹۴ در شهر جیرفت اقدام به قتل معین کاظمی کرده بود، دستگیر و تحویل دادستانی شد.

وی افزود: مقتول اهل رابر و دانشجو بوده است که پس از یک مشاجره لفظی به وسیله چاقو هدف حمله قرار گرفته و به صورت ناجوانمردانه‌ای به قتل رسیده است.

سالاری اضافه کرد: قاتل که دارای سلاح بوده و در جبالبارز و شهر جیرفت دست به اقدامات شرارت آمیز و تیراندازی‌های ایزایی می زد قصد خروج از استان کرمان و اختفا در یکی از استان‌های کشور را داشت که با حکم قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان( عج) در رصد اطلاعاتی قرار گرفت و توسط اداره اطلاعات جیرفت در تور امنیتی به دام افتاد .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهارده =