دو پروژه فرهنگی اقتصادی در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد افتتاح شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, افتتاح دو پروژه فرهنگی اقتصادی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل, در بخش جبالبارز جنوبی با حمایت صندوق کارآفرینی امید شهرستان عنبرآباد صورت پذیرفت.

 

ابوطالب درینی مسئول صندوق کار آفرینی امید شهرستان عنبرآباد در این زمینه بیان داشت: روستای حاجی آباد با جمعیتی بالغ بر ۴هزار نفر توسط کارشناسان صندوق کارآفرینی عنبرآباد نیاز سنجی شده است و ۱۰۰ملیون ریال تسهیلات بلند مدت جهت افتتاح مهد کودک به یک جوان بیکار حاجی آبادی پرداخت شده است.

ایشان افزود :با توجه به اینکه بیشتر مردم روستای حاجی آباد کشاورز هستند و زمان لازم جهت تربیت و نگهداری فرزندان خویش را در اختیار ندارند بنا را بر این گذاشتیم تا با حمایت از افراد بیکار شغل متناسب با نیازمنطقه را ایجاد نماییم.

 

وی ادامه داد: به علت خشکسالی ها متمادی و کمبود آب، کشاورزی به سمت و سوی آبیاری های تحت فشار سوق داده شده است که در این زمینه به یک جوان فارغ التحصیل کشاورزی ۴۰۰ملیون تسهیلا اعطا شده است جهت راه اندازی گلخانه برای کشت خیار سبز.

 

درینی اظهار داشت :علت عمده واگذاری تسهیلات ایجاد اشتغال و بازگشت روستائیان از شهر به روستاهای خود برای توسعه اقتصادی منطقه می باشد.


ایشان ابراز داشت :امید داریم با همیاری مردم و پرداخت معوقات بانکی بتوانیم بیشتر از پیش به مردم شریف شهرستان عنبراباد خدمت رسانی نماییم تا به ندای مقام معظم رهبری در عمل لبیک گفته باشیم.

 

محمد سالاری بخشدار جبالبارز جنوبی در این رابطه بیان داشت: با تلاش ها و پیگیری های مسئولین صندوق کارآفرینی امید شهرستان عنبراباد افراد نیازمند به شغل و شغل های مورد نیاز روستائیان شناسایی شده است و بسیاری از افراد بیکار از این طریق شاغل شده اند


وی ادامه داد: با افتتاح این دو پروژه ۴نفر بصورت مستقیم و ۴نفر به صورت غیر مستقیم صاحب شغل شده اند.

 

photo_2016-10-25_13-04-34 photo_2016-10-25_13-04-46 photo_2016-10-25_13-04-42