معاونی که دعای خیر مردم بدرقه راهش است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

img_3686-1

 

به گزارش کنارصندل ، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، یکی از وظایف اصلی یک مدیر مردمداری است ، چرا که مردم عزیزی که همیشه در تمامی عرصه ها پشتیبان آرمان های انقلاب اسلامی بودند کم هستند و مستحق برخورد مناسب و اخلاق پسندیده و نیکو می باشند .

 

و در اینجا در شهر دارالولایه و کهن ترین تمدن بشریت، محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت، یکی از مدیرانی است که مردمدار بودن آن زبان زد خاص و عام است و همچنین یکی از مدیران جهادی و پرتلاشی است که در راه خدمت به مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کند.

 

اما در چند روز گذشته باخبر شدیم که این معاون پرتلاش و مردمدار جای خود را به کسی دیگر خواهد داد و به سنگر علم و دانش در آموزش و پرورش باز خواهد گشت.

 

محمود سالاری معاون سابق سیاسی واجتماعی فرمانداری جیرفت یکی از مدیرانی است به اذعان خلیها اگر بخواهیم به کارنامه مدیریتی وی در این دو سال و اندی نمره ای بدهیم غیر از بیست نخواهد بود و همیشه دعای خیر مردم بدرقه راهش است و ای چه بسا همیشه مردم بهترین داور بوده وهستند.

 

وی با عدم وجود معاون برنامه ریزی در فرمانداری جیرفت، کار هر دو معاونت سیاسی اجتماعی و برنامه ریزی را به خوبی انجام می داد و بعضی از روزها بود که چندین جلسه را برگزار و مدیریت می کرد ونیز تا نیمه های شب پیگیر مسائل امنیتی شهرستان بود.

 

شنیده ها حاکی از آن است که این تغییر بر خلاف میل فرماندار و خواست شهرستان بوده و مقاومت زیادی برای عدم این تغییر صورت گرفت اما اعمال فشار بخصوص از استانداری کار را به جایی میرساند که در ظهر دو روز پیش استانداری کرمان کارتابل معاونت سیاسی را مسدود و عملا سالاری از این پست کنار گذاشته میشود.

 

پس از این اقدام اظهارنظرهای بسیاری در شبکه های اجتماعی صورت گرفت که بسیاری از این نظرات اذعان به ایجاد اختلاف در بین نیروهای منطقه و اصلاحطلب داشتند و بسیاری اعتقاد دارند که هیچ نکته منفی در کارنامه سالاری در پست معاونت سیاسی فرمانداری جیرفت وجود نداشته است.

 

ما نیز همانند دیگر مردم برای وی در هر سنگری که قرار می گیرد سلامتی و موفیت آرزومندیم.

 

  خبرها حاکی از آن است که نادرملایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عنبراباد بزودی به جای وی ، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت می شود .

 

 از طرفی خرسند شدیم که جای سالاری مدیری خواهد آمد  که او نیزدر فرمانداری عنبراباد بعنوان یک مدیر مردمدار و پرتلاش بوده است.

 

از خداوند منان برای همه ی مدیرانی که با صداقت و با تمام وجود به مردم خدمت میکنند، آرزوی  سلامتی و موفقیت داریم

 

پایان پیام/.