. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17947 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 | 19:19 ب.ظ

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات شرکت نمایشگاهی پیشه وران اصناف جیرفت مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش سایت کنارصندل, جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای اتحادیه های صنفی و اعضای شرکت نمایشگاهی و مجتمع های تجاری پیشه وران جیرفت در خصوص رفع مشکلات این شرکت در محل دفتر نماینده برگزار شد. علی میرکهنوج مدیر عامل شرکت نمایشگاهی و مجتمع های تجاری پیشه وران جیرفت و […]

به گزارش سایت کنارصندل, جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای اتحادیه های صنفی و اعضای شرکت نمایشگاهی و مجتمع های تجاری پیشه وران جیرفت در خصوص رفع مشکلات این شرکت در محل دفتر نماینده برگزار شد.

علی میرکهنوج مدیر عامل شرکت نمایشگاهی و مجتمع های تجاری پیشه وران جیرفت و رییس سابق اتاق اصناف جیرفت در این رابطه گفت: این شرکت در سال های گذشته ساز و کارهای قانونی را با توجه به استعلام مراجع ذیربط انجام داده است و با توجه به درخواست اتاق اصناف نسبت به واگذاری زمین در قالب تاسیس شرکت تعاونی به مساحت ۵ هزار متر مربع اقدامات لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی و استانداری انجام شده است .
وی افزود: با توجه به اهداف مطرح شده و ایجاد یک مرکز بزرگ خرید و فروش نمایشگاهی با تمام امکانات رفاهی آبرومند مختص جنوب استان و سرمایه گذاری اصناف و بازاریان اقدامات قانونی انجام و کلنگ این مجتمع نمایشگاهی توسط استاندار وقت کرمان به زمین خورده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی و مجتمع های تجاری پیشه وران جیرفت تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب بر اساس دریافت گزارش های کذب و دروغ متاسفانه در این رابطه شدیدا سنگ اندازی و کارشکنی می کند که جای تاسف دارد.

میر کهنوج افزود: مراتب را با فرماندار جیرفت مطرح نموده که وی در پاسخ اظهار بی اطلاعی کرده اند و قول همکاری داده اند که با توجه به نگارش نامه های کذب و دروغ توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب تاکنون پاسخی از سوی نماینده دولت اعلام نشده است و قطعا اهداف شخصی و سیاسی و سلیقه ای مانع از اجرای این طرح بزرگ و عام المنفعه در منطقه شده است .
رئیس سابق اتاق اصناف جیرفت گفت: متاسفانه خیلی از مسئولان در برخورد با مردم باعث یاس و ناامیدی در جامعه شدند به طوری که در سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب شاهد آن هستیم اگر کسی در صدد احقاق حقوق خود باشد با الفاظ رکیک و تهمت زدن با او برخورد می کنند که در شان و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست .

میرکهنوج در بخش دیگری خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: شما به عنوان نماینده مردم باید فریاد و صدای اعتراض مردم را به گوش مسئولان برسانید و این فاجعه است که اگر فردی بخواهد در اداره یا سازمانی به حق خود برسد با الفاظ ناشایست روبه رو می شود و بخاطر ترس از آبرو از حق خود می گذرد.
میرکهنوج در بخش دیگری اضافه کرد: از برکت خون شهدا و در سایه مقام معظم رهبری و سایر جان بر کفان نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی شاهد امنیت کامل هستیم و این جای تاسف است که مردم و کارکنان بعضی از ادارات در دفاع از حقوق خود در مواجهه با بعضی از مسوولان امنیت ندارند و با برخوردهای ناشایست، تند و خارج از عرف و اخلاق اسلامی و انسانی مواجه می شوند.

میر کهنوج در بخش دیگری با اشاره به جابجایی نمایشگاه های اتومبیل از سطح شهر و واگذاری زمین در شهرک های صنعتی افزود: زمین ها با نرخ خدماتی و تولیدی قیمت گذاری شده که بنا به وضعیت اقتصادی واحد های صنفی لازم است که با قیمت تولیدی زمین در اختیار آنها قرار گیرد.

سعداله مشایخی رئیس اتاق اصناف و رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاهی و مجتمع های تجاری پیشه وران جیرفت در این جلسه گفت : اتاق اصناف از بازار تشکیل شده و ریاست آقای میر کهنوج در دوره های قبل غیر قانونی بوده است .

وی افزود: به دلیل مشکلات موجود در اداره درصد زیادی از وقت من در دادگاه و پاسگاه می گذرد یا در مواردی بخاطر بدهی، خودروی اداره توسط پلیس توقیف شده است .
وی در خصوص شرکت مذکور و زمین واگذار شده اعلام کرد : زمین واگذار شده در اختیار اتاق اصناف است و اگر مسئولان راهکار ارائه بدهند و مستندات این شرکت موجود باشد همکاری لازم را انجام می دهیم .
مشایخی در بخش دیگری افزود: مشکلات موجود در اتاق اصناف بسیار زیاد است و اگر می دانستم هرگز نمی آمدم و دیگر بیشتر از این نمی توانم دوام بیاورم و هر وقت که مسئولان تشخیص بدهند حاضرم کناره گیری کنم .
کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت : رفع مشکلات حوزه انتخابیه از وظایف نمایندگان است و در خصوص برکناری مدیران ضعیف و ناتوان خود مردم آنهارا حذف خواهند کرد.

وی در بخش دیگری افزود: هیچ مدیر اداره و سازمانی حق ندارد با الفاظ ناشایست با ارباب رجوع و کارکنان اداره برخورد کند و در صورت وجود مستندات و شکایت از آن مدیر تمام توان خود را برای احقاق حقوق مردم خواهم گذاشت.
وی در خصوص رفع مشکل شرکت نمایشگاهی و مجتمع های تجاری پیشه وران جیرفت گفت: باید با رفع کدورت ها این مساله را پایان بخشید.
img_20161026_190252img_20161026_190249img_20161026_190243img_20161026_190236۴۲۵۶۲۲۴۶۷_۱۷۷۱۷۰

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهارده =