. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 17958 تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | 12:30 ب.ظ

پیرامون یوم الله ۱۳ آبان و دهه استکبار ستیزی

همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد بر گزار می شود

به گزارش کنارصندل ،همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد بر گزار می شود .   کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت پیرامون یوم الله ۱۳ آبان و دهه استکبار ستیزی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ، مقاطعی را پیش روی ما قرار داده است که بی نظیر و قابل توجه اند […]

به گزارش کنارصندل ،همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد بر گزار می شود .

 

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت پیرامون یوم الله ۱۳ آبان و دهه استکبار ستیزی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ، مقاطعی را پیش روی ما قرار داده است که بی نظیر و قابل توجه اند

 

. یوم الله ۱۳ آبان در میان این نقطه روشن است وی ادامه داد: امروز به اذعان تئوریسین­ های غربی، این انقلاب نه تنها در سایه عدم رابطه بلکه در تخاصم با آمریکا نیز توانسته پیشرفت کند و به حیات مقدس خود ادامه دهد.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در تشریح برنامه­‌های دانشگاهی دهه استکبار ستیزی ادامه داد: دانشجویان بسیجی دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد همراه با مردم شریف دارلولایه جیرفت ، علاوه بر حضور در راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان، در دهه استکبار­ستیزی سال جاری همایش مرگ بر آمریکا را در دانشگاه های این دو شهرستان برگزار می کنند.

 

محمودی خاطرنشان کرد: موج و جریان استکبار ستیزی در دانشگاه های جیرفت با محور های دیگری چون چاپ ویژه نامه ۱۳ ابان در قالب نشریه، کرسی آزاد اندیشی، صدور بیانیه، نشست های بصیرتی دانشجویی، یادداشت و مقاله دانشجویی،اکران فیلم شب نامه ،نمایشگاه عکس ، برگزار خواهد شد .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =