استقرار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جیرفت یکی از خواسته های به حق مردم این منطقه بود که بعد از سالها این مهم میسر شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارشکنارصندل، یحیی کمالی‌پور روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت افزود: استقرار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جیرفت یکی از خواسته های به حق مردم این منطقه بود که بعد از سالها این مهم میسر شد.

img_7694

وی همچنین گفت:تا زمانی که ۵۳ روستا فاقد برق و ۵۰ درصد مناطق روستایی این منطقه فاقد پوشش مخابراتی هستند به مسائل حاشیه ای فکر نمی کنم و پیگیر رفع این مشکلات هستم.
وی افزود: با وجود این مشکلات دنبال مسائل حاشیه ای تعویض مدیران نیستم و تمام توان خود را صرف برطرف کردن مشکلات می کنم.
وی اظهار کرد: اتحاد، وحدت و همدلی بی‌سابقه در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد حاکم است و در این فضا پیگر رفع مشکلات منطقه هستیم.

img_7673
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ملاک سنجش مدیران خدمت به مردم و حرکت در مسیر ولایت است.
وی تصریح کرد: ولایت مهمترین اصل است و همه باید در این مسیر حرکت کنند تا جامعه در همه صحنه ها پیروز شود.
کمالی پور گفت: بیشترین تعامل را با دولت داشته ام و در این زمینه بیشترین خدمت را برای مردم گرفته ام.
وی افزود: مشکل اراضی ورودی شهر جیرفت، نارجو، شهرک گاز و رهجرد را که برای مردم جیرفت مشکلات زیادی درست کرده بود پیگیری می کنم و امیدوارم بزودی این مشکل برطرف شود.

img_7690
در این نشست محمد سالاری به عنوان رئیس اداره تازه تاسیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جیرفت و غلامرضا فرخی به عنوان نماینده ویژه اداره کل در جنوب کرمان معرفی شدند.
همچنین نادر ملایی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت معرفی و از خدمات محمود سالاری تقدیر شد.

img_7692 img_7746 img_7772 img_7778 img_7786 img_7799 img_7816 img_7844 img_7854