. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 18087 تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 | 20:12 ب.ظ

توافقنامه همکاری آموزشی پژوهشی دانشگاه جیرفت و دانشگاه میلان ایتالیا امضاشد

به گزارش کنارصندل ،توافقنامه همکاری آموزشی پژوهشی دانشگاه جیرفت و دانشگاه میلان ایتالیا امضاشد   رئیس دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت در راستای برقراری ارتباط و بهره مندی از تجارب و ظرفیت دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی با دانشگاه میلان ایتالیا توافق نامه امضا کرد.   به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه […]

img_20161030_200733

به گزارش کنارصندل ،توافقنامه همکاری آموزشی پژوهشی دانشگاه جیرفت و دانشگاه میلان ایتالیا امضاشد

 

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت در راستای برقراری ارتباط و بهره مندی از تجارب و ظرفیت دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی با دانشگاه میلان ایتالیا توافق نامه امضا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه جیرفت، دکتر ناصر برومند افزود: باتوجه به  تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه جیرفت در ایران و دانشگاه میلان در ایتالیا در راستای انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی طی نشست ها و رایزنی های مشترک توافقنامه و قرارداد همکاری صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: نمایندگان دانشگاه میلان از ظرفیت های دانشگاه جیرفت بازدید کردند و طی دعوت رسمی دانشگاه میلان در شهریور ماه سال جاری چند تن از مدیران، هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه از توانمندی های این دانشگاه بازدید و سپس توافقنامه همکاری متقابل پژوهشی و آموزشی بین دو دانشگاه به امضا رسید.

 

دکتر برومند با بیان این مطلب که یکی از ظرفیت های مهم دانشگاه جیرفت هیات علمی جوان و با انگیزه است خاطر نشان کرد: در این توافقنامه بر تبادل دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دوره های آموزشی و پژوهشی و تبادل استاد تاکید شد.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از بند های توافق نامه مربوط به استفاده دو طرف از تسهیلات و خدمات رفاهی و آموزشی برای یکدیگر می باشد که اعضای هیات علمی و یا دانشجویانی که برای تحصیل و یا تحقیق در هر دو دانشگاه حضور می یابند بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

دکتر برومند با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت یک دانشگاه نوپا است تصریح کرد: در راستا این توافقنامه مقرر شد هر دو دانشگاه در راه اندازی رشته های دکتری به صورت مشترک به یکدیگر کمک کنند.

 

دکتر برومند ادامه داد: انجام طرح های پژوهشی بین المللی مشترک، برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی و پژوهشی مشترک و همکاری در پرداخت هزینه فعالیت های مشترک از دیگر بندهای مهم این توافقنامه می باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =