مدال افتخار بر گردن نابودگران هلیل و جازموریان!


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, بهروز محمدی نوشت: وقتی استاندار کرمان گفت : منشاء جازموریان آب کوههای جبالبارز است خیلی ها تعجب کردند که چرا استانداری بدون آگاهی سخن می گوید یا آدرس غلط به مردم می دهد؟
هنوز این موضوع برای مردمان جنوب هضم نشده است که اخیرا ابتکار در اظهار نظری عجیب دلیل خشک شدن جازموریان را وجود باغات کشت و صنعت جیرفت می داند واقعا مشخص شد که چرا مسئولان به مردم آدرس غلط می دهند.
وقتی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور اینگونه به مردم آدرس اشتباه می دهند دیگر از استاندار انتظاری نیست که منشاء جازموریان را آب کوههای جبالبارز اعلام نکند.

شکی نیست افرادی که باعث نابودی هلیل و جازموریان شده اند امروز اینگونه با آدرس های غلط شانه از زیر بار مسئولیت خارج کنند و با انداختن توپ در زمین دیگران می خواهند بر اقدامات بی تدبیر خود سرپوش بگذارند.

سرکار خانم ابتکار، هلیل و جازموریان را احداث سدهای بالادستی و انتقال بزرگترین پروژه انتقال آب خاورمیانه به نابودی کشانده است این چه حرف نسنجیده ای است که شما می گویید؟ از کجا به این نتیجه رسیده اید؟ این اطلاعات نادرست را چه کسی به شما داده است؟ شاید گفته های شما هم مانند سخنان ناب و کارشناسی استاندار کرمان است یا از کارشناسانی که جانبدارانه نظر می دهند این حرف را جویا شده اید؟

سرکار خانم ابتکار جنوب تشنه است و امروز سیاستمداران کرمانی دارند خصمانه قطره آبی را که وجود دارد از مردم سلب می کنند شما در مقابل این اقدامات سکوت کرده اید و سپس احداث باغات کشت و صنعت را باعث نابودی جازموریان می دانید اگر به این گفته ها اعتقاد دارید که باید گفت : واحیرتا!

نقشه نابودی هلیل و جازموریان از زمانی که احداث چندین سد بر روی سرشاخه های هلیل در زمان تصدی وزیر کرمانی نیرو رقم خورد، شروع شد و امروز دولت به اصطلاح مدبر پروژه انتقال آب را اجرایی می کند که باعث می شود در آینده ای نزدیک منطقه کرمان جنوبی نابود شود.

سرکار خانم ابتکار حال معلوم شد که شما هم در دفاع از سیاستهای خصمانه سیاسیون کرمانی برآمده اید و آدرس غلط به مردم می دهید و غیر از این هم از شما انتظار نمی رفت چون یقین داریم شما هم در مسیر حرکت این سیاسیون قرار دارید و هرگز اقدامات دولت تدبیر و امید و اجرای پروژه کمرشکن و نابودگر انتقال آب سر شاخه های هلیل به کرمان را محکوم نمی کنید.

و اما مسئولان کرمان جنوبی و متولیان امر در این منطقه باید بدانند که افتخار نابودی دیار هلیل و جازموریان در پرونده مدیریتی آنها ثبت خواهد شد و باید مدال افتخار به آنها داد.
سیاسیونی که فقط در زمان نیازشان دلسوز می شوند و فریاد حمایت از مردم سر می دهند اما اکنون که هلیل و جازموریان در حال نابودی است و مردم این منطقه در خطر جدی قرار گرفته اند مسئولان شعارهایشان را در دفاع از مردم فراموش کرده اند و در مقابل سیاست های خصمانه سیاسیون دیار کریمان سکوت کرده وحتی برای آنها فرش قرمز پهن می کنند.

اما شنیده است که متولیان امر در استان و حتی در جنوب به بعضی از رسانه ها فشار آورده اند که صحبتی از هلیل و جازموریان در رسانه هابه میان نیاورند و حتی گفته می شود تغییر برخی از مدیران در جنوب با همین منظور صورت گرفته است .
این سیاسیون به اصطلاح خیرخواه در پاسخ به برخی از خبرنگاران و نشریات می گویند میلیاردها تومان در راستای اجرای پروژه انتقال آب هزینه شده است و دیگر نمی شود کاری کرد و باید سکوت کنیم تا مسئولان در سایر بخش ها به ما توجه کنند.

اما به این سیاسیون و افرادی که اینگونه تفکری دارند باید گفت: وای بر شما که بقای مدیریت و حفظ منافع شخصی و سیاسی خود را به نابودی منطقه ترجیح می دهید.

حال که مردم کرمان جنوبی از مسئولان استانی و منطقه ای ناامید شده اند باید کمر همت بسته و با اعتراض های همصدا در دفاع از جنوب بپاخیزند.
آیا همین مردمان جنوب نبودند که در دفاع از کیان اسلامی و در دفاع مقدس صدها شهید داده اند؟ آیا اینها نمی توانند در دفاع از سرزمین مادری خود یعنی هلیل و جازموریان اعتراض خود را به گوش مسئولان کشوری برسانند؟

مردم این منطقه باید بدانند که دیگر سکوت جایز نیست و تا دیر نشده است باید فریاد سر دهند و جلوی نابودی دیارشان را بگیرند و مسئولان منطقه کرمان جنوبی بدانند که این تفکرات حزبی و سیاسی آنها محکوم به شکست است و هر آنچه که بر سر این مردم می آید حاصل ناکارآمدی آنها می باشد.

بهروز محمدی سردبیر نشریه استدلال