فرهنگ قدرشناسی و احترام به بازنشستگان را باید در جامعه نهادینه کنیم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرماندار جیرفت طی نشستی با کانون بازنشستگان شهرستان گفت:فرهنگ قدرشناسی و احترام  به بازنشستگان را باید در جامعه نهادینه کنیم.

 

به گزارش کنارصندل ،صبح امروز فرماندار جیرفت در نشست کانون بازنشستگان شهرستان افزود : این قشری که ۳۰ سال منشا خدمت به مردم بوده اند، باید مورد احترام همه ی دستگاه های اجرایی و مردم باشند.

 

امینی روش با بیان اینکه ۴هزار نفر بازنشسته در شهرستان جیرفت وجود دارد ، تصریح کرد : این قشر بی ادعا در همه ی مراسمات شهرستان حضور پررنگی دارند که جای تقدیر دارد.

 

وی یادآور شد : این کانون در سال ۱۳۹۰ در شهرستان افتتاح شده است که باید تلاش کنیم این کانون بیش از پیش فعال شود.

 

فرماندار جیرفت عدم جا و مکان مناسب برای کانون بازنشستگان و همچنین بحث درمان را از مهمترین مواردی که برای این قشر لازم است دانست و گفت: تا جایی که بتوانیم طی رایزنی با شهردار محترم و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی واز ظرفیت شهرستان  جهت رفع مشکلات بازنشستگان اقدام خواهیم کرد.

 

وی افزود: همچنین با شورای بانک ها مشورت خواهیم نمود که یتوانیم با اعطای حداقل تسهیلاتی مرهمی برای زندگی این قشر بگذاریم.

 

فرماندار جیرفت بیان کرد: باید مشکلات بازنشستگان را به حداقل برسانیم و شان و منزلت این قشر عزیز حفظ شود.

 

img_7944
img_7947