با حضور فرماندار جیرفت، نشست بررسی عملکرد ماموران سرشماری نفوس و مسکن برگزار شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش کنارصندل،، نشست کارشناسان فنی و ماموران سرشماری نفوس و مسکن با فرماندار جیرفت جهت ارائه گزارش عملکرد سرشماری و همچنین رفع مشکلات برگزار شد.

 

احمد امینی روش فرماندار جیرفت در این نشست ضمن تشکر از تلاش و کوشش کارشناسان فنی و ماموران سرشماری نفوس و مسکن جیرفت ،گفت: علیرغم کمبود امکانات و همه مشکلات شما زحمت می کشید تا یک آمار واقعی را رقم بزنید .

 

وی افزود: کار شما از خود گذشتگی و خدمت به همشهری هاست.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات بر اساس جمعیت وآمار سرشماری است ،تصریح کرد: کار جهادی شما با آمار و ارقام واقعی می تواند زمینه ساز توسعه و عمران شهرستان شود.

 

فرماندار جیرفت ضمن تشکرو قدردانی از همه ی مردمی که بصورت اینترنتی در سرشماری شرکت نمودند ، از دیگر همشهریان نیز خواست که نهایت همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: هر گونه قصور و کوتاهی در بحث سرشماری پذیرفته نیست و با دهیارانی که با ماموران سرشماری همکاری نکنند برخورد می شود.

 

امینی روش افزود: باید دست به دست هم تلاش ،کوشش و پیگیری کنیم که در این کار بزرگ که آینده ۵ سال شهرستان است ،سربلند بیرون بیائیم.

 

در این نشست ، تعدادی از کارشناسان فنی و ماموران سرشماری مشکلات خودو سوالاتی در بحث سرشماری را مطرح نمودند که با پاسخ مسئولین حاضر در نشست این مشکلات مرتفع گردید.

 

img_8607 img_8620 img_8638 img_8646 img_8647 img_8648 img_8650 img_8651 img_8652 img_8653

 

پایان پیام/.