در تلاش هستیم که جیرفت را به خط ریلی کشور متصل کنیم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اولویت اصلی ما توسعه مناطق محروم است و در این زمینه دولت ظرفیت های خود را به کار می گیرد، گفت: در تلاش هستیم که جیرفت را به خط ریلی کشور متصل کنیم.

 

 

 

img_9050

به گزارش کنارصندل، اسحاق جهانگیری بعدازظهر امروز ( ۲۴ آبان ) در محل مسجد الرسول جیرفت و در دیدار با مردم انقلابی شهرستان جیرفت گفت: مردم ایران و عراق بار دیگر پیاده روی اربعین را رقم زدند و جهانیان را به خود معطوف کردند.

 

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب با ارائه چهره ای خشن از اسلام تلاش دارند منطقه را نا امن کنند و در نهایت ایران را به زانو در بیاوند اما این امر فکری باطل و عملی شکست خورده است.

 

معاون اول ریاست محترم جمهور عنوان کرد: با درایت رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران، مرکز ثقل در منطقه و حتی در جهان است لذا امنیت در منطقه جز از طریق همکاری با ایران امکان پذیر نیست.

 

جهانگیری اظهار داشت: اگرچه ما دارای یکسری محدودیت هایی هستیم اما در نقطه مقابل دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستیم که می تواند کشور را متحول کند.

 

وی ابراز داشت: اولویت اصلی ما در زمینه توسعه، پویا کردن مناطق محروم است لذا در این زمینه دولت تدبیر و امید همه ظرفیت های خود را به کار می گیرد.

 

به گفته وی اظهارات اخیر مبنی بر اینکه با عوض شدن رئیس جمهور توافقنامه هسته ای از بین می رود، اینها تبلیغات روانی هستند و از طرف دیگر ایران آنقدر ثبات دارد که با چنین حرکت هایی به تلاطم نمی افتد.

 

معاون اول ریاست محترم جمهور تصریح کرد: ما به کمک سیاست های اقتصاد مقاومتی سعی در فعال کردن توسعه ار بین میان برداشتن موانع توسعه هستیم بنابراین تنها نقشه راه جهت رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در کشور، سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی افزود: کشاورزی جیرفت مهمترین نقطه توسعه در ایران است و همچنین ما در شرایط بحران آب قرار داریم و از طرف دیگر در شهرستان جیرفت ما نیازمند صنایع تبدیلی هستیم.

 

جهانگیری بیان داشت: با راه اندازی گاز در منطقه جیرفت و جنوب کرمان، ما می توانیم صنعت و کارخانه پتروشیمی در جیرفت راه بیندازیم و همچنین در تلاش هستیم که جیرفت را به خط ریلی کشوری متصل کنیم.