مهندس محمود سالاری نسب به عنوان رئیس منابع طبیعی فاریاب معرفی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, صبح روز گذشته طی آئینی با حضور مسؤلان اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان, مهندس محمود سالاری نسب(پرانداخته) بعنوان مدیر جدید منابع طبیعی شهرستان فاریاب معرفی و از زحمات مهندس تاجیک تجلیل شد.

در پی سفر مهندس حسین  مرادکریمی معاون حفاظت و امور اراضی ، مهندس روح الله میرافضلی نژاد رئیس اداره حراست و مهندس اصغر عربی رئیس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به شهرستان فاریاب آئین تجلیل از خدمات مهندس امیرتاجیک و معارفه مهندس محمود سالاری نسب به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاریاب برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری فاریاب و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رفیعی امام جمعه ، آقای علی نیک نفس فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین محلی این شهرستان برگزار شد؛ علی نیک نفس به بیان اهمیت و جایگاه منابع طبیعی پرداخته و گفت: بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی بایستی در تحقق اهداف طرح حفاظتی سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری موسوم به طرح هفت تلاش بسیار کرد.

 

حجت الاسلام حاج آقا رفیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فاریاب نیز اظهار داشت: منابع طبیعی که جز انفال الهی است متعلق به خدا و رسول (ص) او و همچنین ائمه اطهار (ع) بوده که در زمان غیبت امام عصر(عج)، سرپرستی انفال برعهده ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی است لذا باید با حساسیت بسیار زیادی از آن حفاظت کرد.

 

امام جمعه فاریاب ضمن برشمردن برخی از چالش های منابع طبیعی فاریاب در جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و همچنین قاچاق گیاهان دارویی با توجه به کمبود اعتبارات و نیروی انسانی ، از زحمات مهندس تاجیک قدردانی کرده و برای مهندس سالاری نسب آرزوی موفقیت کرد.

 

در ادامه این آئین مهندس مرادکریمی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم و مسئولین فاریاب با منابع طبیعی گفت: تغییر و تحول و استفاده از تجارب نیروهای جوان و مستعد امری طبیعی است و در سایه مدیریتی توانمند و استفاده از نیرو و استعداد جوانان جنوب کرمان بود که اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در تحقق اهداف دو طرح حذف و یا کاهش عوامل تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی موسوم به یک بزرگتر از چهار – در سال ۱۳۹۴ – و طرح هفت – در شش ماه نخست سالجاری- حائز رتبه برتر در کشور شود.

 

وی که به نمایندگی از مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان در جلسه حاضر بود ، افزود: موفقیت در کسب این رتبه ها ممکن نبود جز با تلاش ها و حمایت های مسئولین مربوطه در جنوب کرمان از جمله ائمه جمعه ، فرمانداران ، رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک و رؤسای حوزه قضایی و قضات  شهرستان های جنوب کرمان که امیدواریم این تلاش ها هم در ماه های آتی تداوم داشته باشد تا در مجموع گام بزرگی در جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی برداشته شود.

 

حسین مرادکریمی اظهار داشت : کلیه قوانین و مقرراتی که در حوزه ممیزی و ثبت اسناد و املاک از ابتدا تاکنون تدوین شده اند به منظور نظامند کردن مالکیت دولت و مردم بوده است البته در گذشته با توجه به کمبود امکاناتی مانند دستگاه های GPS ، دوربین های نقشه برداری و علم  GIS ، متاسفانه در تشخیص اراضی ملی و مستثنیات مردم اشتباهاتی هرچند سهواً هم پیش می آمده که در نقشه های جدید کاداستر با استفاده از ابزارهای به روز این مشکلات بر طرف شده اند.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه مهندس تاجیک در زمان تصدی ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاریاب برای جناب آقای مهندس محمود سالاری نسب آرزوی موفقیت کرد.

 

مهندس امیرتاجیک نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فاریاب در زمان ریاست خود از همکاری و همیاری کلیه اعضاء شورای اداری شهرستان فاریاب و همچنین مردم فهیم این خطه قدردانی کرد.

 

مهندس سالاری نسب نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و انصاب وی به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فاریاب ، ابراز امیدواری کرد که با تکیه به تجارب خود و با نظر به همدلی و همکاری بین مسئولین ارگان های دولتی با منابع طبیعی بتواند به نحو شایسته در راستای تحقق اهداف سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور انجام وظیفه کند.

img-20161115-wa0021

 

img-20161114-wa0011img-20161114-wa0012