غلامرضا روشان به سمت رئیس جدید زندان جیرفت معرفی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته و طی مراسمی با حضور مدیر کل زندانهای استان کرمان، رییس دادگستری و دادستان شهرستان جیرفت از زحمات رییس سابق اداره زندان جیرفت قدردانی و طی حکمی غلامرضا روشان را به عنوان رییس زندان جیرفت معرفی گردید.
img_6294
رییس دادگستری شهرستان جیرفت در این مراسم گفت هدف از مجازات اصلاح و تربیت مددجویان می باشد و این مهم با تلاشهای مجموعه زندان صورت می پذیرد.
احمد علی انجم روز در این مراسم افزود بایستی با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی ،مددجویان در مسیر صحیح زندگی قرار گیرند تا بتوانند نواقص و کاستی زندگی خود را جبران کرده و در فکر زنگی بهتری باشند.
وی خاطر نشان کرد تلاش مددکاران اجتماعی زندان و تعامل بین زندان و مراجع قضایی می تواند مشکلات مددجویان را کاهش دهد و تاثیر خوبی بر کاهش جمعیت کیفری داشته باشد.
مدیر کل زندانهای استان کرمان در این آیین گفت تمام تلاش کارکنان زندانها مبنی بر اصلاح و تربیت وبازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه می باشدو از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و با همتی مضاعف در این مسیر گام برمی دارند.
img_6322
رمضان امیری افزود برنامه های فرهنگی ،آموزشی مددجویان و اشتغال و حرفه آموزی از جمله فعالیتهای زندانها می باشد که از بدو ورود مددجویان تا زمان آزادی و حتی بعد از آزادی برای آنان انجام می شود
وی خاطر نشان کرد در زندان جیرفت با توجه به کمبود امکانات کارهای بسیار خوب و ارزنده ای صورت گرفته است و ضمن تقدیر و تشکر از رییس سابق زندان جیرفت (حسین برشان)طی حکمی غلامرضا روشان را به سمت رییس زندان جیرفت معرفی نمود.
photo_2016-11-17_09-37-55img_6305 img_6347 img_6360