انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی جنوب کرمان برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی کرمان جنوب ۲۷ آبان‌ماه با سخنرانی اسماعیل آذر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای هسته مرکزی ۹ گروه ثبت شده تئاتر در جنوب کرمان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونان این اداره‌کل، جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد، اسماعیل آذر به عنوان سخنران اصلی حضور داشت.

این استاد ادبیات درباره نمایشنامه نویسی و نقش ادبیات در هنرهای نمایشی به ایراد سخن پرداخت.

پس از رای گیری مهرداد بهزادی، محمد الله توکلی و ابراهیم عادلی به عنوان اعضای هیات رئیسه انجمن ، فاطمه نعمتی و یوسف فارابی از هنرمندان جنوب کرمان به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این رای گیری، اعضای ۹ گروه ثبت شده در جنوب کرمان حضور داشتند که شامل ۴ گروه از شهرستان جیرفت، ۲ گروه از کهنوج، یک گروه از منوجان، یک گروه از رودبار جنوب و یک گروه از عنبرآباد می‌شد.

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی کشور و شاهمحمدزاده کارشناس تئاتر اداره‌کل هنرهای نمایشی به عنوان ناظر حضور داشتند.

۲۲۷۸۲۷۱