مسئولین زندان و همه ی مددکاران موثر در زندان ، با نگاه تخصصی در جهت اقدامات فرهنگی از طریق آموزش های دینی و الهی تلاش جدی و مستمر داشته باشند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

img_4674

به گزارش کنارصندل ،رئیس دادگستری جیرفت درمراسم معارفه رئیس زندان جیرفت گفت: مسئولین زندان و همه ی مددکاران موثر در زندان ، با نگاه تخصصی در جهت اقدامات فرهنگی از طریق آموزش های دینی و الهی تلاش جدی و مستمر داشته باشند.

 

احمدعلی انجم روز روز چهارشنبه مورخ ۲۶ /۰۸/۱۳۹۵ در تودیع و معارفه رئیس زندان جیرفت که با حضور مدیر کل زندان استان کرمان و مسولین شهرستان جیرفت صورت گرفت ،در یک مقایسه کوتاه بین زندانهای در نگاه غرب با زندان در  نگاه حاکمیتی جمهوری اسلامی  ایران اظهار داشت که کشورهای غربی و مدعیان حقوق بشر زندانی را از باب اینکه یک جامعه امن داشته باشند صرفا” جهت مجازات، آن هم مجازات با نگاه شدید نگهداری می کنند ،ولی زندان از نگاه جمهوری اسلامی نگاه تعلیم و تربیت ،اخلاق و ادب و تغییر رفتار بزهکاران می باشد.

 

وی افزود:  برای اینکه زندانیان و افراد مجرم بتوانند زندگانی شرافتمندانه و خوبی را در جامعه داشته باشند باید مسئولین زندان و همه مددکاران موثر در زندان تلاش جدی و مستمر با نگاه تخصصی در جهت اقدامات فرهنگی از طریق آموزش های دینی و الهی و آشنایی با قوانین اجتماعی و رفتارهای انسانی انجام داده و هنرمندانه در این جهت تلاش کنند .

 

احمد علی انجم روز رئیس حوزه قضایی شهرستان جیرفت ادامه داد :هنر خوب یک رئیس زندان و عوامل موثر در زندان این است که بتواند وقتی که زندانی از زندان خارج می شوندبا خروجی حدود ۹۰ درصد در تغییر رفتار موثر بوده باشد که وقتی به اوطان و محل خود باز می گردد یک انسان سالم و پاک در میان جامعه خود زندگی کرده و خود نیز مبلغ و مروج احکام دینی و مذهبی و رفتار خوب باشد.

 

وی  در پایان  ضمن تقدیر وتشکر  از زحمات ریاست سابق زندان آقای برشان برای ریاست  جدید زندان جناب اقای روشان  که از خانواده ایثارگر و شهدا  می باشدآرزوی توفیق  نمودند .

 

img_4698

از دوربین های ظاهری و دوربین خبرنگارها نترسید بلکه از دوربین واقعی خداوند متعال بترسید .

 

دادستان شهرستان جیرفت در معارفه روسای جدید زندان جیرفت  خطاب به مسولین گفت : کار بایستی قربت الی الله باشد و از این دوربین های ظاهری و دوربین های خبرنگارها نترسید بلکه از دوربین واقعی خداوند متعال بترسید .

 

مجید رستمی افزود باتوجه به اینکه  هدف زندان در جامعه اسلامی مشخص است – هرکس باید وظیفه خودش را به نحو احسن انجام دهد تا مشکلات کمتری در جامعه پیش آید .

 

وی در پایان  با توجه به موقعیت جغرافیای زندان در وسط شهر جیرفت ،خواستار جابجایی زندان جیرفت از مرکز شهرستان به مکان مناسب تر شدند .

 

img_4666 img_4669 img_4691 img_4703 img_4707 img_4708 img_4711