تسهیل صادرات محصولات کشاورزی با اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه جیرفت در آینده ای نزدیک


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان از تسهیل صادرات محصولات کشاورزی در فرودگاه جیرفت خبر داد.

محمدرضا فتوت با اشاره به وجود ۵ فرودگاه در استان کرمان، گفت: با اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه جیرفت در آینده ای نزدیک، شرایط صادرات بیش از ۷۰ نوع محصول کشاورزی از جنوب استان تسهیل می شود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان کرمان، افزود: تنوع آب و هوایی در استان کرمان یکی از پتانسیل های تولید و صادرات محصولات کشاورزی را فراهم نموده است.

فتوت با اشاره به وجود دو سازمان جهاد کشاورزی(شمال و جنوب) در استان کرمان، یادآورشد: این استان دارای ۵ فرودگاه است که با اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه جیرفت در آینده ای نزدیک، شرایط صادرات بیش از ۷۰ نوع محصول کشاورزی از جنوب استان تسهیل می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، به وجود ۳ منطقه ویژه اقتصادی در استان (شهرستان های بم، سیرجان و رفسنجان) اشاره و خاطرنشان کرد: این مناطق شرایط سرمایه گذاری برای احداث صنایع فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی را فراهم نموده است.

فتوت