مدیر جهاد کشاورزی جیرفت از پایان برداشت انار از باغ‌های این شهرستان خبرداد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت از پایان برداشت انار از سطح ۴۰۰ هکتار باغ‌های این شهرستان خبرداد.
علی سالاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه این شهرستان به دلیل داشتن تنوع آب و هوایی قابلیت کشت و برداشت محصولات سردسیری و گرمسیری مختلفی را به خود اختصاص داده است ، گفت: باغداران انار در شهرستان جیرفت  را از سطح ۴۰۰ هکتار باغ‌های این شهرستان برداشتکردند.
وی با بیان اینکه از هر هکتار باغ انار در این شهرستان ۱۲ تن محصول برداشت شده است، افزود:  ۴ هزار و ۵۰۰ تن محصول در این شهرستان برداشت شده است.
سالاری با اشاره به اینکه جبالبارز ، دلفارد و اسفندقه بیشترین باغ انار را دارا هستند ، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی، انار مرغوبی در این مناطق تولید می شود.
وی  عمده ترین ارقام انار در این شهرستان را رباب، سیاه ملس و گونه‌های محلی دانست و تصریح کرد: محصول تولیدی انار این مناطق به شهرستان‌های همجوار و استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.
آغاز برداشت انار در جیرفت