آسیب های اجتماعی زخم هایی بر پیکر جامعه هستند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

screenshot_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6-%db%b1%db%b1-%db%b2%db%b4-%db%b2%db%b2-%db%b3%db%b9-%db%b1%db%b1-1

به گزارش کنارصندل ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در آیین افتتاح نمایشگاه آسیب های اجتماعی در دبیرستان پسرانه دور دوم امیرکبیر اظهار داشت: آسیب های اجتماعی زخم هایی بر پیکر جامعه هستند

 

احمد اسکندری نسب با بیان این مطلب تصریح کرد: زخم های اجتماعی اگر به موقع درمان نشوندچرکین شده و مزمن می شوند.

 

وی ضمن اشاره به برخی از این آسیب ها تأکید کرد: تعدادی از این آسیب ها مقدمه ای بر سایر لغزش ها هستسند لذا باید آب را از سرچشمه بست.

 

مدیر آموزش و پرورش افزود: برخی افراد اعتقاد دارند در قرن ۲۱ آسیب های اجتماعی برای جوامع انسانی اجتناب ناپذیر است اما ما نباید فراموش کنیم که جامعه ما اسلامی است و نباید با این دلیل وضعیت خودمان را توجیه کنیم.

 

نسرین بهره مند کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش نیز در حاشیه این مراسم گفت: از برنامه های جنبی این نمایشگاه برپایی کارگاههای آموزشی مهارت های زندگی و فرزند پروری ویژه اولیا است و در کنار آن کارگاه های آموزشی دیگر با همکاری مرکز مشاوره آموزش و پرور برای دانش آموزان راه اندازی می شود.

 

وی از مدیران مدارس درخواست کرد: جهت استفاده از این کارگاه های آموزشی و بازدید از نمایشگاه مذکور با این کارشناسی هماهنگی لازم را به عمل آورند.