. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 19188 تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1395 | 20:21 ب.ظ

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت برگزار شد /تصاویر

به گزارش کنارصندل ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست ملایی معاون سیاسی و اجتماعی و با حضور تعدادی از اعضای ستاد درفرمانداری جیرفت برگزار شد. معاون سیاسی و اجتماعی طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث […]

به گزارش کنارصندل ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست ملایی معاون سیاسی و اجتماعی و با حضور تعدادی از اعضای ستاد درفرمانداری جیرفت برگزار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند .
وی در ادامه افزود: بحران عبارت است از اختلال در فعالیت های اجتماعی که خارج از توان منطقه بوده که آسیب های جسمی و روانی در پی خواهد داشت.

 

ملایی تصریح کرد: با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان در رابطه با ادامه بارندگی ها ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به رفع یخ زدگی سطح جاده های کوهستانی و آمادگی کلیه خودروهای سنگین اقدام لازم را بعمل آورد.

 

وی تاکید کرد: بخشداران نسبت به ارائه گزارش افراد در راه مانده یا محاصره در سیل یا برف در اسرع وقت به ستاد بحران شهرستان اقدام تا تمهیدات لازم به عمل آید.

 

ملایی از شرکت نفت خواست :نسبت به افزایش ذخیره سوخت نفت سفید ،گاز و بنزین در جایگاهها اقدام لازم بعمل آورند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت در این جلسه نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق ، رفع قطعی تلفن ، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ،امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت:  ما باید با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نماییم.

img_9946 img_9947 img_9948 img_9949

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =