. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 19249 تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 | 18:49 ب.ظ

عوضعلی سنجری رئیس اداره سوادآموزی شهرستان عنبرآباد خبر داد:

آموزش بیش از ۱۴۰۰ سوادآموز در شهرستان عنبرآباد انجام شد

به گزارش سایت کنارصندل، عوضعلی سنجری رئیس اداره سوادآموزی شهرستان عنبرآباد  گفت: بیش از ۱۴۰۰ نفر سوادآموز در شهرستان عنبرآباد در دوره های مختلف سوادآموزی، تحکیم و نالنقال تحت پوشش قرار گرفته اند. وی با اشاره به اینکه تعداد افراد بی سواد باقیمانده، بر اساس حجم ابلاغی در حال شناسایی و جذب هستند، صعب العبور […]
به گزارش سایت کنارصندل، عوضعلی سنجری رئیس اداره سوادآموزی شهرستان عنبرآباد  گفت: بیش از ۱۴۰۰ نفر سوادآموز در شهرستان عنبرآباد در دوره های مختلف سوادآموزی، تحکیم و نالنقال تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد بی سواد باقیمانده، بر اساس حجم ابلاغی در حال شناسایی و جذب هستند، صعب العبور بودن برخی مسیرها، نبود آموزش دهنده در روستاهای دورافتاده بخش جبالبارز جنوبی، فقدان بانک شناسایی اسمی بی سوادان در این روستاها و مهاجرت های متوالی با توجه به موقعیّت کشاورزی منطقه و بعضأ عدم انگیره کافی در بیسوادان، عدم پرداخت به موقع پاداش از جمله مشکلات و موانع موجود در بحث سوادآموزی شهرستان عنوان کرد.

سنجری ضمن مناسب خواندن همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با اداره سوادآموزی گفت: ریشه کنی بی سوادی عزم همگانی با استفاده از تمامی ظرفیّت های موجود را می طلبد.

فرماندار عنبرآباد هم گفت: بخش عظیمی از آسیب‌های اجتماعی که در جامعه رخ می دهد به مسئله سواد آموزی گره خورده است تا جایی که بررسی ها نشان می دهد بیشترین آمار جرم و بزهکاری، اعتیاد و تصادفات جاده‌ای مربوط به افراد بی سواد و یا کم سواد است.

محمد حجّتی پور با اظهار تأسّف از کم رنگ شدن حساسیت امروز نسبت به سوادآموزی
برای رفع این معضل و لکه ی ننگ در جامعه، عزم همگانی را خواستار شد.

۱۱۱

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =