. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 19292 تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395 | 07:43 ق.ظ

پیام تشکر مسئول بسیج دانشجویی جیرفت از تشییع کنندگان شهدا گمنام

به گزارش سایت کنارصندل, در پی استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در جیرفت, کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در پیامی از مردم قدرشناس جیرفت تشکر کرد: ?بسم رب الشهداء و الصدیقین? پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا […]

به گزارش سایت کنارصندل, در پی استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در جیرفت, کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در پیامی از مردم قدرشناس جیرفت تشکر کرد:

?بسم رب الشهداء و الصدیقین?

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند .

«حضرت امام خامنه ای “مدظله العالی

استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر باشکوه سه شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان جیرفت افزود.

این حضور بی مانند و غیرقابل ‌توصیف مردم شهر جیرفت و دانشجویان بصیر و شجاع در مراسم استقبال، تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری‌ تعالی سجده شکر به‌ جای آورد و به‌راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان داده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آن‌ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

⬅️در پایان و بار دیگر بر خود واجب میدانم صمیمانه از حضور حماسی تمام اقشار مردم خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز، دانشجویان بصیر ،  روحانیت مکرم، فرهنگیان، دانش آموزان، کسبه، کارکنان دولت، دانشگاهیان، کشاورزان، صنعت گران، بسیجیان، و نیزاز  تمامی دست‌اندرکاران فراهم‌سازی برپایی مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در دانشگاه جیرفت که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب گردید تقدیر و تشکر می نمایم .

 

کیوان محمودی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

کیوان محمودی

کیوان محمودی

?

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =