مناطق حاشیه شهر جیرفت بایستی از زیرساخت های شهری برخوردار شوند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت خبری وتحلیلی کنارصندل ، صبح امروز نشست  فرماندار جیرفت با نماینده مردم شریف جیرفت و عنبراباد و جمعی از مدیران ، پیرامون مشکلات حاشیه شهر جیرفت و همچنین بافت قدیم برگزار شد.

img_0034

فرماندار جیرفت در این نشست گفت: ما باید به طور ویژه حاشیه های شهر که آسیب های اجتماعی بالاتری دارند را مدیریت کنیم و زیرساخت های مورد نیاز این مناطق فراهم شود.

 

احمد امینی روش افزود: مناطقی مثل کلرود ، کهوروئیه و سرجاز کمتر توسعه یافته اند که بایستی از زیرساخت های شهری برخوردار شوند.

 

وی تاکید کرد: اگر مناطق حاشیه شهری مدیریت نشوند باز هم حاشیه های جدیدتر و مشکلات جدیدی بوجود می آید.

img_0030

وی گفت: می طلبد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نماینده عالی دولت ، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت.

 

امینی روش تاکید کرد: همه ی مدیران و دستگاههای اجرایی تاثیرگذار بایستی کمک کنند تا حاشیه ها و بافت قدیم شهر از این حالت بیرون آید.

 

وی افزود: ساختمان های خشتی و گلی ، کوچه و خیابان های نامناسب و … چهره ی بافت قدیم و حاشیه ها را زشت کرده است که  می طلبد با همکاری هم چهره شهر را عوض کرده و زیرساخت های مناسب جهت پیشرفت این مناطق فراهم شود.

img_0020

امینی روش گفت: با توجه به سفر معاون اول رئیس جمهور و وزرا به شهرستان ، گام های بسیار خوبی در بحث تقسیمات کشوری ، راه آهن ، گازرسانی فرودگاه و.. برداشته شد.

 

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال جهت افت ولتاژ برق جیرفت و نصب ۱۷۷ ترانس در فاز اول ، اجرای ۲۶ پروژه در دستور کار حوزه بهداشت  در شهرستان ، ساخت یک سالن چند منظوره در حاشیه شهر (حسین آباد) توسط راه و شهرسازی و… گفت: دولت زیرساخت های مورد نیاز حاشیه شهرها را در دستور کار قرار داده است و ما نیز در این راستا از هیچ کوششی نباید دریغ کنیم.

 

وی افزود: اگر نگاه ما فقط به دولت باشد هیچوقت موفق نمی شویم ،باید زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کنیم.

 

فرماندار جیرفت با تشکر از نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: فضای همدلی و هم افزایی خوبی در بین مدیران شهرستان شکل گرفته است و هر جا وحدت و همدلی باشد رحمت الهی را شامل می شود و امیدواریم این وفاق و همدلی ما را به سر منزل مقصود برساند.

img_0033

نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد نیز در این نشست گفت: با توجه به سفر و بازدیدی که تعدادی از مسئولین کشوری به صورت هوایی و زمینی از شهر جیرفت داشتند ، فضای شهر را در خور جیرفت ندانستند و نگران وضعیت کوچه ها و خیابان های اینجا بودند.

 

یحیی کمالی پور افزود: عمده مشکلات جیرفت مربوط به حاشیه شهر است که فاقد پوشش خدمات شهری است.

وی تاکید کرد: ما باید ظرفیت خود را در حوزه خیرین بالا ببریم و دست به دست هم دهیم تا مشکلات این مناطق رفع گردد.

 

img_0032