. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 19316 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | 07:21 ق.ظ

نمایشگاه کتاب تخصصی کشاورزی و علوم دامی در دانشگاه جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت گفت: نمایشگاه کتاب تخصصی کشاورزی و علوم دامی با همکاری مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد. دکترحمید علیزاده افزود: این نمایشگاه با عرضه بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در دو بخش علوم کشاورزی و علوم دامی به مدت […]

به گزارش کنارصندل ،رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت گفت: نمایشگاه کتاب تخصصی کشاورزی و علوم دامی با همکاری مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
دکترحمید علیزاده افزود: این نمایشگاه با عرضه بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در دو بخش علوم کشاورزی و علوم دامی به مدت دو روز راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب تخصصی کشاورزی و علوم دامی با هدف بسط و گسترش آگاهی علمی دانشجویان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شد.

 
دکتر علیزاده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با محوریت ارایه کتب تالیف شده اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت و مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان برپا شد که گام خوبی برای توسعه و ترغیب تالیف کتاب توسط اساتید دانشگاه بود.

 
وی با بیان این مطلب که امروز باید به سمت ترویج فرهنگ کتابخوانی حرکت کنیم افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید همه دستگاه های فرهنگی تلاش کنند و دانشگاه ها نیز در این راه می توانند نقش اساسی ایفا کنند.

 

photo_2016-11-29_07-20-40 photo_2016-11-29_07-20-45 photo_2016-11-29_07-20-49

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =