. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 19344 تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1395 | 14:32 ب.ظ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه معاون فرهنگی با خانواده شهید اسماعیل عمرانی شهید خبرنگار جنوب کرمان دیدار کرد

به گزارش کنارصندل ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه معاون فرهنگی با خانواده شهید اسماعیل عمرانی شهید خبرنگار جنوب کرمان دیدار کرد.   مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار با خانواده شهید اسماعیل عمرانی گفت: سعی و تلاشمان را می کنیم تا در روز خبرنگار، یادواره با شکوهی […]

به گزارش کنارصندل ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه معاون فرهنگی با خانواده شهید اسماعیل عمرانی شهید خبرنگار جنوب کرمان دیدار کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار با خانواده شهید اسماعیل عمرانی گفت: سعی و تلاشمان را می کنیم تا در روز خبرنگار، یادواره با شکوهی برای شهید عمرانی برگزار می کنیم.

 

حسین اسحاقی با بیان اینکه سعی خواهیم داشت این یادواره، در شأن خانواده شهید عمرانی و خود شهید هر سال برگزار شود اظهار داشت: جشنواره مطبوعات که قرار است در جنوب کرمان برگزار شود، با نام شهید اسماعیل عمرانی برگزار می کنیم.

 

وی با بیان اینکه با این برنامه ها دین ما به شهدا ادا نمی شود بیان داشت: امیدواریم که بتوانیم وظیفه ای که در مقابل شهید و شهدا داریم، انجام دهیم.

 

در ادامه این دیدار والدین شهید عمرانی به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی شهید پرداختند.

 

شایان ذکر است شهید اسماعیل عمرانی حین انجام ماموریت، برای پوشش خبری مانور نیروی دریایی عاشقان ولایت (چابهار) در پانزدهم آذرماه ١٣٨۴ در سانحه ی سقوط هواپیمای c-١٣٠ به شهادت رسید.

 

screenshot_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6-%db%b1%db%b2-%db%b0%db%b2-%db%b1%db%b4-%db%b0%db%b9-%db%b4%db%b6-1 screenshot_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6-%db%b1%db%b2-%db%b0%db%b2-%db%b1%db%b4-%db%b1%db%b0-%db%b2%db%b3-1

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =