محمدحسن مظفری مجدد به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان جیرفت انتخاب شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


به گزارش کنارصندل ، طی جلسه ای با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت ،محمدحسن مظفری پس از رای گیری هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان ، مجدد به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان جیرفت انتخاب شد.

img_9689

نادر ملایی  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت در این جلسه گفت: امیدواریم اعضای شورا  با تعامل سازنده و اثر بخش خود در راستای خدمت به مردم حرکت کنند.

 

وی افزود: اگر معتقد به عقوبت الهی باشیم در انجام وظایف نباید کوتاهی کنیم.

 

ملایی تاکید کرد: باید در استای خدمت به مردم با کمترین امکانات بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت: مردم باید مطالبه گر باشند  و ما نمی توانیم مطالبه گری را از مردم بگیریم، چرا که مردم همه سهیم هستند.

 

ملایی نسبت به عدم وجود مکانی برای شورای اسلامی شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: از امروز به دنبال مکان مناسبی جهت شورای اسلامی شهرستان خواهم بود که در شان و جایگاه شورا باشد.

img_9692

در این جلسه محمد حسن مظفری رئیس شورای اسلامی شهرستان نیز به شرح وظایف شورا پرداخت و مواردی پیرامون شورای اسلامی شهرستان و عدم وجود اعتبار لازم در خصوص رفع مشکلات شورا بیان نمود.

 

وی از رئیس شورای شهر خواستند که تا طبق مصوبات قبلی نسبت به واریز ۲ درصد اعتبار شورای اسلامی شهرستان از شورای شهر در اسرع وقت اقدام نماید.

 

مظفری در پایان گفت: تعداد اعضای شورای اسلامی شهرستان ۸ نفر متشکل از نمایندگان شورای شهرها و بخش های تابعه می باشد.

img_9695

اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان جیرفت:

۱-محمدحسن مظفری

۲- عیسی پزدانپناه

۳- سعید پردلی

۴- روح الله میرکهنوج

۵-خلیل حاجب

۶-گلباز سرحدی

۷-مسلم کریمی

۸- صمدالله سرمایه

 

img_9685

 

در این جلسه پس از رای گیری محمد حسن مظفری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان، عیسی یزدانپناه به عنوان نائب رئیس و سعید پردلی به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.