. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 19415 تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 | 09:08 ق.ظ

جیرفت جولانگاه سیاسیون کشور !

  به گزارش سایت کنارصندل, شنیده شده است که بزودی پزشکیان اصلاحطلب و حسین شریعتمداری اصولگرا به جیرفت می آیند تا سخنرانی سیاسی داشته باشند.   به نظر میرسد اندیشه و آینده نگری، راه و روشی است که چندین سال است از دیار ما رخت بربسته و در ناکجا آباد به سر میبرد.   جیرفت، […]

 

به گزارش سایت کنارصندل, شنیده شده است که بزودی پزشکیان اصلاحطلب و حسین شریعتمداری اصولگرا به جیرفت می آیند تا سخنرانی سیاسی داشته باشند.

 

به نظر میرسد اندیشه و آینده نگری، راه و روشی است که چندین سال است از دیار ما رخت بربسته و در ناکجا آباد به سر میبرد.

 

جیرفت، شهرستانی که انگار طلسم سیاسی! شده و به این راحتی ها نخواهد شکست و میدانی برای برگزاری مسابقات سخنرانی سیاسی شده است علاوه بر میتینگ و اظهار نظر به اصطلاح سیاسیون جیرفتی، اینک باید شاهد حضور و اظهار نظر سیاسیون کشوری نیز باشد.

 

انگار همه میدانند که جیرفت شهری سیاست زده است و میدانی است برای آزمایش و رهایی از بعضی مسائل.

 

 

این روزها در حالی که از چپ و راست، از زمین و آسمان دارد برای مردم درد میبارد ، علاقه ی بعضی ها برای دعوت از سیاسیون کشوری انگار پر رنگ شده و به جای رسیدگی به مشکلات مردم و اوضاع جوانان، وقت و انرژی خود را صرف دعوت و برپایی مراسم برای افراد سیاسی میکنند و آن هم آنچنان که باید در راستای پیشرفت و اعتلای جنوب نیست چون درد جنوب کرمان درد سیاسی نیست.

 

بعضی سیاسیون جیرفتی عادت کرده اند به اینکه روی یکدیگر را در بازیهای بی ارزش سیاسی کم کنند.
سیاسیون اگر از روی دلسوزی چنین میکنند، بدانند راه درستی را در پیش نگرفته اند. حجم بالای بیکاری، تعداد زیاد جوانان بیکار، استعدادهای بارور نشده در خاک، پتانسیلهای کشف نشده و.. اینها همه جای سرمایه گذاری دارند، اگر مرد میدان هستید روی اینها باید سرمایه گذاری کرد.
یک سؤال از شما سیاسیون: اینهمه جلسه سیاسی تو این شهر برگزار شد چه کمکی به پیشرفت جیرفت شد؟ فقط یک مورد را نام ببرید تا بدانیم!!
بجای برگزاری جلسات سیاسی لطفا کنگره و سمینار درباره کشاورزی و آثار باستانی برگزار کنید.

 

مردم بدانید تا منفعت فرد یا افرادی در میان نباشد جلسه سیاسی برگزار نمیشود.

 

تجربه نشان داده است که دیگر جولان سیاسیون و عرض اندام آنان به درد جیرفت، جیرفتی، جنوب و جنوبی نخواهد خورد.

 

بسیاری آمده و رفته اند، وعده های محقق نشدهٔ بسیار، سؤ استفاده های صورت گرفته از دل مردمان رنج دیده جنوب و.‌‌‌.. دیگر مرهمی بر درد مردمان جنوب نیست.

 

اکنون زمان سرمایه گذاری روی نخبگان و استعدادهای جنوب رسیده، کاش با پرورش نیروهای انسانی و توانمند بومی، آینده ای درخشان را برای سرزمین مان میساختیم.

 

از قدیم گفته اند چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است، حال که جوانان با استعداد جنوبی توانایی به درجات عالی رسیدن و جان سپردن در راه خدمت برای جنوب را دارند، بهتر است منابع مالی و سیاسی را صرف پیشرفت و شکوفایی آنان کنیم.

 

کاش با اندیشه و آینده نگری دریابید که مشکلات جیرفت و جنوب استان کرمان با بازی های سیاسی پوچ و یکطرفه حل نخواهند شد.
٬٬از طرف جوانان آگاه و جویای کار
جیرفت و عنبرآباد و خسته شدگان از سیاست های پوچ ٬٬

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − پنج =