از مهناز سادات موسوی ،نائب قهرمان مسابقات اتومبیلرانی آفرود کشور تجلیل شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،  طی آیینی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت ، رئیس ورزش و جوانان شهرستان و تعدادی از ورزشکاران از مهناز سادات موسوی ،نائب قهرمان مسابقات اتومبیلرانی آفرود کشور تجلیل شد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت در این آیین ضمن تبریک به این بانوی ورزشکار گفت: ورزشکاران مدال آور مایه افتخار مسئولین و مردم هستند.
وی تصریح کرد : قهرمانان واقعی زمان جنگ رزمندگان‌، ایثارگران ، آزادگان ، شهدا و خانواده معظم آنها می باشند و پس از جنگ قهرمانان واقعی ورزشکاران هستند.
ملایی گفت: فراهم نمودن امکانات لازم برای ورزشکاران در زمینه های مختلف ورزشی ، گامی موثر جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت با بیان اینکه جوانان شهرستان از قهرمانان ورزشی الگو پذیری داشته باشند ،گفت: با همت و تلاش می توان برای خود و خانواده و هچنین جامعه افتخار آفرید و موفق بود.
وی افزود : اوقات فراغت جوانان را باید جدی بگیریم و اگر در صدد کمک به قشر جوان جامعه هستیم ، فراهم نمودن فضاهایی عاری از آسیب ها برای گذراندن اوقات فراغت مدنظر داشته باشیم .

ملایی اظهار کرد : چرا جوان ما به جای پرداختن به تفریحات سالم و ایجاد شادابی و نشاط در خود، گرفتار اعتیاد گردد ، پاسخ این سوال را باید همه کسانی که دل در گرو خدمت به جوانان دارند ، داشته باشند.
ملایی در پایان از سالاری رئیس ورزش و جوانان شهرستان به لحاظ سخت کوشی و پیگیری در امر ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد .

 

img-20161204-wa016 img-20161204-wa025 img-20161204-wa026 img-20161204-wa028