. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 19503 تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 | 12:18 ب.ظ

در پی حمایت از برگزاری سخنرانی دکتر مطهری در کرمان:

حجت الاسلام شیخ محمد احمدیوسفی از ریاست جامعه روحانیت جیرفت برکنار شد

به گزارش سایت کنارصندل, حجت الاسلام شیخ محمد احمدیوسفی رئیس جامعه روحانیت جیرفت پس از حمایت از برگزاری سخنرانی علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان از سمت خود برکنار شد.   حجت الاسلام احمدیوسفی از روحانیون خوشنام جیرفت که اکنون در شهر مقدس قم مشغول به کسب معرفت است هفته گذشته در […]

به گزارش سایت کنارصندل, حجت الاسلام شیخ محمد احمدیوسفی رئیس جامعه روحانیت جیرفت پس از حمایت از برگزاری سخنرانی علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان از سمت خود برکنار شد.

 

حجت الاسلام احمدیوسفی از روحانیون خوشنام جیرفت که اکنون در شهر مقدس قم مشغول به کسب معرفت است هفته گذشته در کانال تلگرامی خود در حمایت از آزادی سیاسی از سخنرانی دکتر مطهری در کرمان بر خلاف نظر تعدادی از ائمه جمعه استقبال کرده بود.

 

این حمایت از سخنرانی دکتر مطهری و نه اندیشه ی وی که با واکنشهای مختلفی همراه بود سرانجام باعث شد که شامگاه گذشته و در غیاب حجت الاسلام احمدیوسفی روحانیت مبارز جیرفت تشکیل جلسه داده و وی را برکنار و در نهایت حجت السلام نوزایی به عنوان رئیس جدید جامعه روحانیت جیرفت انتخاب شود.

halil2013914234242856

متن حمایتی حجت الاسلام احمدیوسفی از سخنرانی دکتر مطهری بدین شرح است:

 

رییس جبهه ایستادگی  و رییس جمعیت آبادگران جوان استان کرمان:

ازسخنرانی دکتر مطهری در کرمان استقبال میکنیم

 

به گزارش خبرنگار ما حجت الاسلام محمداحمدیوسفی رییس جبهه ایستادگی کرمان و رییس جمعیت آبادگران جوان کرمان گفت:

دکتر مطهری نائب رییس مجلس شورای اسلامی است و مجلس عصاره ملت و به فرمایش امام راحل مجلس در راس امور است.

 

نظام اسلامی که هدیه خداوند متعال به مردم ایران و رهبری پیامبرگونه امام عزیز و ادامه این راه با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حال ترقی وپیشرفت است آنچه که مورد اهمیت است افکار های مورد تایید نظام ورهبری است که بتوانند خودشان به مردم عرضه کنند ومردم انتخاب نمایند.

 

وی گفت؛ دکتر مطهری را نائب رییس مجلس و نماینده ای فعال دانست واضافه کرد از سخنرانی ایشان در کرمان استقبال خواهیم کرد

 

حجت الاسلام والمسلمین مهندس احمدیوسفی در ادامه خاطر نشان کرد که با تدبیر استاندارمحترم کرمان وفرماندار شهرستان کرمان و شورای تامین کرمان بتوانند جوانان ودانشجویان استان از مراسماتی که برای روز دانشجو و این هفته تدارک دیده شده با سخنرانان متعدد خصوصا دکتر مطهری استفاده نمایند.

 

ایشان در پایان از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر و همه دانشجویان استان تشکر وقدر دانی نمودند و خاطر نشان کردند که همانطور که امام بزرگوار فرمودند دانشگاه باید مبدا تحولات باشد شاهد تحولات فرهنگی واجتماعی گسترده ای در استان باشیم.

 

نشریه منطقه ای(قم_کرمان_فارس_هرمزگان_یزد_سیستان وبلوچستان_چهارمحال بختیاری)

ارتباط باما Mahdizahra313@

https://telegram.me/khormaweekly1360

نظرات بینندگان:

  1. مهرداد گفت:

    واقعن برا شهر جیرفت متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 1 =