برجام جوانمرگ شد / انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود خیانت بزرگی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش سایت کنارصندل, علی سالارکریمی نماینده بسیج دانشجویی جیرفت پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مردهک گفت : ۱۶ آذر ماه روز تولد مرگ بر آمریکا و روز استکبار ستیزی ست و خون سه شهید ایرانی در مقابل نیکسون معاون  وقت رئیس جمهور امریکا بر کف دانشگاه زمین ریخت شد.تاملی در این جریان تاریخی نشان می دهد که ذات جنبش دانشجویی به استکبار ستیزی گره خورده و روز بصیرت دانشجویان است

 

وی گفت : برجام جوان مرگ شد و در طول یکسال گذشته شیطان بزرگ بدعهدی های زیادی انجام داد که خود نقض برجام بود ولی متاسفانه برخی آقایان صدایشان در نیامد

 

نماینده بسیج دانشجویی در پیش از خطبه های نمازجمعه شهر مردهک ادامه داد : مردم ما فهمیدند سیاست‌های آمریکا با تعویض دولت‌ها عوض نمی‌شود چرا که آمریکا دست از دشمنیش پس از برجام هم برنداشت آمریکا به وعده‌های روی کاغذ داده خود عمل نکرد ولی ایران با ریختن بتن در راکتور اراک که قلب ملت ایران است صنایع هسته ای ما تعطیل شد و با فرصت سوزی  ۴ ساله خود خسارات زیادی به ملت ایران متحمل شد

 

وی افزود :برخی ها با وجود نصیحت ها و  هشدارها و تاکیدهای رهبر انقلاب؛ نخبگان سیاسی بی‌توجهی کردند و افتضاحی به نام برجام  همان خسارت محض و تقریبا هیچ را به وجود آوردند. برجامی که حتی آب خوردن و رفع آلودگی هوا نیز به آن گره خورد بود به تازگی روی دیگر خودش را به تیم مذاکره کننده نشان داده است.

 

سالارکریمی دانشجو رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد : یکی از پدیده های مهم کشور امروز پدیده مفساد اقتصادی است که مقام معظم رهبری در اوایل دهه ۸۰ اصول ۸ ماده ای لزوم برخورد با این پدیده به مسئولین گوشزد کرد ولی شاهد خودنمایی این پدیده از زوایای گوناگون دیگری هستیم.

 

وی افزود : یکی از این پدیده ها فیش های نامتعارف نجومی است این موضوع موضوعی است که باعث بی اعتمادی مردم به نظام می‌شود ؛اما متاسفانه شامل مرور زمان شده است و جای خود را به کنسرت‌ها و پیگیری لغو سخنرانی برخی آقا زاده ها توسط  دولت داد.

 

سالارکریمی  گفت : ما اراده محکمی از دولت برای مقابله با پدیده حقوق های نجومی ندیدیم و  سوال اساسی و مهم هم قطاران و هم سنگران ما در بسیج دانشجویی به عنوان یک مطالبه عمومی اینست که، مسئله حقوق‌های نجومی چرا بررسی نشد؟ چرا جزئیات به مردم گفته نشد؟ چرا متخلفین معرفی نمی‌شوند؟ چرا با متخلفین برخوردی صورت نگرفته است.

علی سالارکریمی ادامه داد : علاج وضعیت اقتصادی نگاه به تولید داخل است و در این نگاه کشاورزی شغل اصلی مردم جنوب کرمان است مهمترین مسئله ای که در بخش کشاورزی وجود دارد بحث بحران آب است که امروز این موضوع در کل کشور با وجود خشکسالی های متوالی گربیانگیر این مسئله شده است.

سالارکریمی در ادامه گفت : انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود به کرمان از پروژه های فتنه گران برای تامین آب شهر دل عالم برادر ناتنی هفت باغ یک خیانت بزرگ و فراموش نشدنی به مردم جنوب کرمان است.

img_20161209_183307