. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 19570 تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 | 12:37 ب.ظ

این بار اداره آموزش و پرورش جیرفت

یکی از کارمندان نمونه این سرزمین/ جزئیات

به گزارش کنارصندل ، هر سرزمینی برای پیشرفت و آبادانی ، نیازمند تلاش و همت بی نظیر نیروهای کار آن سرزمین در همه ی زمینه هاست .   قرار بود که در سایت خبری و تحلیلی کنارصندل ، ستونی تحت عنوان( محبوب و محجوب ) برای قدردانی از کارمندان نمونه این سرزمین راه اندازی کنیم […]

به گزارش کنارصندل ، هر سرزمینی برای پیشرفت و آبادانی ، نیازمند تلاش و همت بی نظیر نیروهای کار آن سرزمین در همه ی زمینه هاست .

 

قرار بود که در سایت خبری و تحلیلی کنارصندل ، ستونی تحت عنوان( محبوب و محجوب ) برای قدردانی از کارمندان نمونه این سرزمین راه اندازی کنیم و دو کارمند نمونه نیز که در فرمانداری و ثبت واحوال جیرفت کار می کردند معرفی نمودیم و ملاک نمونه بودن این کارمندان ، اخلاق و رفتار خوب ، تلاش و کوشش بی نظیر در حوزه کارو.. بود.

 

اما مدتی معرفی این کارمندان نمونه به تعویق افتاد ، و دوباره بر آنیم که این ستون راه اندازی شود و شما کارمندان نمونه جنوب را بشناسید.

 

ظهر روز پنج شنبه کلنگ بیست و ششمین طرح خیرساز در روستای داروئیه بخش اسماعیلی جیرفت به زمین زده شد

 

در این مراسم اولین چیزی که باعث آرامش قلبی و خشنودی می شود ، لبخند و شادی دانش آموزانی است که آمده اند تا شاهد کلنگ زنی خیرین عزیز باشند و می دانند که بزودی از آن مدرسه خرابه و قدیمی که هیچ امنیت جانی در آن نیست  به یک مدرسه جدید با امکانات خوب می آیند و درس می خوانند

 

اما در اینجا یک سوال در ذهن همه هست که پیگیری چه کسی و کسانی باعث شد تا انقلابی در حوزه خیرین مدرسه ساز شکل بگیرد ؟!

 

از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انجمن خیرین مدرسه ساز در جیرفت افتتاح شد و در این مدت همانطور  که ذکر شد ۲۶ طرح، کلنگ زنی و افتتاح شده است و همچنین بیش از ۵۰ وسیله گرمایشی برای مناطق سردسیر ، لباس گرم ، کیف ، کفش ، چادر و لوازم تحریر و … تنها بخشی از کمک های دیگر این خیرین بوده است.

 

باید گفت ، همت و تلاش بی نظیر احمد اسکندری نسب و همکارانشان خصوصا سرکار خانم میترا سعیدی کارشناس امور بانوان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز رودبار جنوب بسیار قابل تقدیر وستودنی است و همه ی این تلاش ها ، دعای خیر و سلامتی مردم مناطق محروم را به همراه دارد .

 

در همین رابطه پیشنهاد یک مصاحبه خبری برای تقدیر از تلاش های زیاد سرکار خانم  میترا سعیدی که انصافا در حوزه خیرین مدرسه ساز و همچنین کمک های خداپسندانه دیگر داشتند به ایشان دادیم که نپذیرفتند و گفتند: که بنده هر تلاش و کوششی را در این راه برای خدا و دانش آموزان عزیز جنوب انجام داده ام و حاضر به مصاحبه نشدند.

 

اما ما از طرف مردم شریف و عزیز شهرستان جیرفت از این همه تلاش و از خودگذشتگی این بانوی گرامی و کارمند نمونه سپاسگزاریم و قدردانی می کنیم

 

و قطعا ایشان که کارشان در حوزه خیرین مدرسه ساز است با تلاش و همت بیشتر با همکاری اسکندری نسب مدیراموزش و پرورش جیرفت، زمینه حضور بیش از پیش خیرین را در شهرستان جیرفت فراهم خواهند نمود.

 

img_8142-1 img_8143 img_8135-1 img_8141

کارمند نمونه بعدی را در هفت شهرستان جنوبی (از طریق نظرات شما در پایین همین خبر) به ما معرفی نمائید تا ایشان را به مردم عزیز معرفی نمائیم و از تلاش و کوشش آن تقدیر نمائیم.

نظرات بینندگان:

  1. ممنون خیلی خوب بود

  2. رسول گفت:

    با سلام ، سیدجواد حسینی کارمند کمیته امداد جیرفت ، خدائیش بسیار کارمند نمونه و با خدایی است

  3. Mmsh گفت:

    امیر امیری مربی پرورشی دبیرستان صاحب الزمان کریم اباد

  4. ستاره دستاران گفت:

    درود. امیدوارم خوب باشید. نظر من در مورد کارمند نمونه، آقای محمد افشار منش از آموزش و پرورش جیرفت است

  5. افشارمنش گفت:

    سلام.از بانک ها بانک قرض الحسنه رسالت شعبه بلوار کوثر مسول تسهیلاتشون جناب اقای ساجد ملایی بسیار فردی محترم و خوش برخورد و در تکریم ارباب رجوع بی نظیر است.واقعا لیاقت تقدیر رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =