طرح برق‌رسانی دربخش ساردوئیه و فاز اول رفع افت ولتاژبرق در جیرفت افتتاح شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش کنارصندل ،با حضور مسؤولان استان کرمان، بهره‌برداری از سه طرح برق‌رسانی روستایی و فاز اول طرح ۱۰۰ میلیارد ریالی رفع افت ولتاژ برق در شهرستان جیرفت آغاز شد

 

ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جیرفت یک طرح ۱۰۰ میلیارد ریالی در شهر جیرفت و سه طرح برق‌رسانی در روستاهای ساردوئیه این شهرستان افتتاح شد.

img_9875

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: با کار جهادی نیروهای مدیریت امور برق جیرفت و پیمانکاران این شهرستان فاز اول طرح رفت افت ولتاژ برق در مناطق شهری و روستایی جیرفت افتتاح شد.

عبدالوحید مهدوی‌نیا بیان کرد: در این طرح ۱۰ میلیارد ریالی، ۲۸۷ ترانسفورماتور برق و ۹۰ کیلومتر خط فشار ضعیف اجرا می‌شود که با این روند تمام مناطق دارای افت ولتاژ برق در جیرفت تا قبل از فصل گرم سال آینده دیگر افت ولتاژ ندارند.

وی افزود: در قالب این طرح تاکنون ۴۰ ترانسفورماتور نصب شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این پروژه به اتمام برسد و با وارد مدار شدن آن مشکل افت ولتاژ برق در چند منطقه شهری جیرفت رفع شده است.

img_9865

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای توسعه برق‌رسانی به برخی مناطق در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد باید کار جهادی صورت بگیرد.

 

یحیی کمالی‌پور  ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح طرح های برق‌رسانی در این شهرستان با تشکر از خدمات جهادی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان اظهار داشت: جنوب استان کرمان و شهرستان جیرفت دارای توانایی و ظرفیت‌های بالایی در تمام زمینه‌ها است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: برق و جاده دو مقوله توسعه‌ای در هر منطقه است که می‌طلبد برای توسعه شهرستان‌ها و مناطق در جیرفت و عنبرآباد همچون برق‌رسانی کارهای جهادی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در تعدادی از مناطق شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از جمله بخش‌های جبالبارز و ساردوئیه و دهستان اسفندقه روستاها و مناطق فاقد برق وجود دارد از شرکت توزیع برق جنوب استان خواست تا این مناطق را هم زیر پوشش شبکه برق‌رسانی قرار دهند.

img_9904

فرماندار جیرفت نیز در حاشیه افتتاح این طرح ها با تقدیر از خدمات مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان و مدیر امور برق جیرفت گفت: در حوزه برق شهر جیرفت با توجه به افت ولتاژها و مشکلات عدیده ای که در این حوزه بود مردم وضعیت خوبی نداشتند، که با بهره برداری از این پروژه ها انقلابی در حوزه برق شهر جیرفت مشاهده می شود .

احمد امینی روش افزود: امیدواریم در تابستان ۹۶ هیچگونه مشکلی در حوزه برق شهرجیرفت نداشته باشیم.

 

img_9861

مدیر امور برق جیرفت گفت: با اتمام پروژه برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق در جیرفت، ۳۱ خانوار در روستاهای  امردوئیه، گمبدبهرام و مهدی‌آباد برق‌دار شدند که برای برق‌رسانی به این سه روستا ۱۶ کیلومتر خط فشار متوسط  اجرا شده است.

غلام‌عباس انجم‌شعاع بیان کرد: برای اجرای این طرح‌های برق‌رسانی ۲۸۰ میلیون تومان هزینه شده است و با برق‌دار شدن این روستاها در ساردوئیه جیرفت به‌زودی پنج روستا هم با استفاده از انرژی خورشیدی برق‌دار می‌شوند.

img_9911

در پایان این مراسم فرماندار جیرفت به همراه مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان و مدیر امور برق جیرفت از چند نقطه شهر جیرفت و همچنین یک روستا که ازعدم  نعمت برق برخوردار بودند بازدید شد و تصمیماتی جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

img_9858 img_9860 img_9862 img_9863 img_9870 img_9873 img_9876 img_9880 img_9881 img_9887 img_9889 img_9904 img_9885 img_9909 img_9911 img_9917